خبر

شیائومی Mix Fold 3 در خارج از چین عرضه نخواهد شد

0

اوایل این هفته، شیائومی از گوشی Xiaomi MIX Fold 3 در چین رونمایی کرد. همانطور که نام دستگاه نشان می دهد، این نسل سوم گوشی تاشو از این برند است. Mix Fold اصلی و Mix Fold 2 در انحصار بازار چین باقی مانده اند. بنابراین، آیا Mix Fold 3 در بازار جهانی عرضه خواهد شد؟ در اینجا چیزی است که دانیل دژارلایس، مدیر ارتباطات شیائومی در این مورد گفت.

با تأیید اینکه XIAOMI MIX FOLD 3 منحصراً در سرزمین اصلی چین در دسترس خواهد بود.

همانطور که قبلاً ادعا شده بود، Xiaomi Mix Fold 3 در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. سامسونگ، هوآوی و موتورولا چند سالی است که به طور مداوم گوشی های تاشو عرضه می کنند. Tecno اولین گوشی تاشو Phantom V Fold خود را امسال در چندین بازار عرضه کرد. اوپو Find N2 Flip را در بازارهای مختلف عرضه کرد و شایعاتی مبنی بر عرضه Find N3 به زودی در بازارهای جهانی وجود دارد.

همچنین انتظار می‌رود وان پلاس ماه آینده (سپتامبر) با عرضه OnePlus Open وارد بازار تاشو شود. در 1 سپتامبر، Honor Honor Magic V2 و یک گوشی تاشو دیگر را در بازار جهانی معرفی خواهد کرد. به نظر می رسد شیائومی ممکن است در سال 2024 وارد بازار جهانی گوشی های تاشو شود.

در همین حال، Mix Fold 3 در حال حاضر برای خرید در چین موجود است. افرادی که خارج از چین هستند می توانند از فروشگاه اینترنتی Giztop، فروشگاه آنلاین ما دیدن کنند و آن را با قیمت 1599 دلار پیش خرید کنند. این دستگاه در سه رنگ مشکی، مشکی فیبری و طلایی فهرست شده است. در حال حاضر، Giztop دستگاه را در سه پیکربندی عرضه می کند: 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی. Giztop ارسال دستگاه را از 26 آگوست آغاز خواهد کرد.

مشخصات شیائومی Mix Fold 3

شیائومی میکس فولد 3 دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی LTPO AMOLED تاشو با وضوح 1916 در 2160 پیکسل و صفحه نمایش پوششی AMOLED 6.56 اینچی است که از وضوح 1080 در 2520 پیکسل پشتیبانی می کند. هر دو صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهند. برای امنیت، یک حسگر اثر انگشت در کناره دارد و دستگاه بر روی اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 اجرا می‌شود.

Mix Fold یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین داخلی 20 مگاپیکسلی دارد. پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Lecia با پشتیبانی OIS، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 3.2 برابر، دوربین زوم پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 5 برابر و 12 مگاپیکسل است. لنز فوق عریض

تراشه 3.36 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8 نسل 2، Mix Fold 3 را تامین می کند. رم LPDDR5x، فضای ذخیره سازی UFS 4.0 و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی از شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

دستیار صوتی شیائومی XiaoAI با هوش مصنوعی ارتقا یافت

مقاله قبلی

شیائومی 14 با رابط کاربری MIUI 15 ممکن است اولین گوشی ای باشد که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *