خبر

پاناسونیک علیه اختراعات فناوری 4G اوپو و شیائومی اقدام قانونی کرد

0

پاناسونیک علیه اوپو و شیائومی اقدام قانونی کرده و آنها را متهم کرده است که از پتنت های این شرکت در گوشی های هوشمند خود بدون درخواست استفاده می کنند. این پتنت ها مربوط به فناوری 4G است و پاناسونیک برای خسارات و جلوگیری از استفاده Oppo و Xiaomi از پتنت هایش پول می خواهد.

پاناسونیک از اوپو و شیائومی به دلیل پتنت های ارتباطات تلفن همراه شکایت کرده است

فرض کنید شما صاحب یک حق ثبت اختراع هستید و یک شرکت فناوری بزرگ به ارزش میلیاردها دلار با شکستن این حق اختراع از فناوری شما بدون اجازه استفاده می کند. اول چه کاری انجام می دهید؟ پاسخ به این سوال قبلاً پیچیده بود. اما اخیراً اتحادیه اروپا دادگاه واحد ثبت اختراع را به امید حل چنین مسائلی راه اندازی کرده است. UPC یک دادگاه جدید در اروپا برای پرونده های ثبت اختراع است. هدف آن این است که اجرای حق ثبت اختراع در این منطقه را آسان تر و کم هزینه تر کند. اکنون، اولین پرونده بزرگ آن، پرونده ای است که پاناسونیک علیه اوپو و شیائومی تشکیل داده است.

این ادعاها مربوط به چهار حق ثبت اختراع است که پاناسونیک می گوید برای استانداردهای ارتباطات تلفن همراه 4G و 5G ضروری هستند. پاناسونیک ادعا می کند که اوپو و شیائومی با فروش تلفن های همراهی که با استانداردها مطابقت ندارند، این پتنت ها را نقض می کنند. پاناسونیک و کاتر اوگنشتاین، یک شرکت حقوقی آلمانی، به دنبال خسارت و صدور حکم علیه اوپو و شیائومی هستند.

این پرونده ها در بخش های محلی UPC در مانهایم و مونیخ در حال رسیدگی است. این اولین کمپین بزرگ استاندارد اختراعات اساسی است که در UPC راه اندازی شده است. این یک پیشرفت قابل توجه است، زیرا نشان می دهد که دادگاه اکنون برای اجرای SEP در ارتباطات سیار استفاده می شود. این مورد همچنین احتمالاً تأثیر گسترده‌تری بر صنعت موبایل خواهد داشت.

این امر می‌تواند منجر به ثبت ادعای نقض سایر دارندگان SEP در UPC شود و همچنین می‌تواند تولیدکنندگان تلفن همراه را تشویق کند تا اقداماتی را برای اطمینان از مطابقت محصولاتشان با SEP انجام دهند. علاوه بر ادعاهای نقض، پاناسونیک همچنین به دنبال اعلامیه ای از UPC است مبنی بر اینکه چهار پتنت موجود برای استانداردهای ارتباط تلفن همراه 4G و 5G ضروری هستند.

با نزدیک شدن مراسم رونمایی، عکس های لو رفته شیائومی Mix Fold 3 لو رفتند

مقاله قبلی

شیائومی Mix Fold 3: مشخصات، طراحی و قیمت باریک ترین تاشو

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *