خبر

با نزدیک شدن مراسم رونمایی، عکس های لو رفته شیائومی Mix Fold 3 لو رفتند

0

عکس های لو رفته شیائومی Mix Fold 3 برای اولین بار طراحی های پشتی و داخلی آن را به نمایش گذاشته است. این تصاویر که اکنون در Weibo منتشر می شوند، با شماتیک دستگاهی که ماه گذشته منتشر شد، مطابقت دارند. در حالی که مدل های قبلی دارای یک واحد دوربین سه گانه بودند، تصویر فاش شده نشان می دهد که Mix Fold 3 به یک واحد دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد.

عکس های زنده شیائومی Mix Fold 3

عکس زنده از شیائومی میکس فولد 3 نشان می دهد که می توان آن را به پشتی چرمی مجهز کرد. همانطور که مشاهده می شود، مستطیل بیرون زده در پشت گوشی دارای چهار دوربین در سمت چپ و مارک لایکا به همراه یک واحد قرص شکل با فلاش LED در سمت راست خواهد بود.

برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Mix Fold 3 دارای همان واحد دوربین چهارگانه است که در Xiaomi 13 Ultra موجود است. این نشان می دهد که دستگاه می تواند به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی 1 اینچی مجهز به OIS، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی سونی IMX581، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با OIS با زوم اپتیکال 3.2 برابری مجهز شود. و دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 5 برابر. با این حال، گزارش های ضد و نقیضی وجود دارد که ادعا می کند این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 خواهد بود. از این رو، بهتر است منتظر گزارش های بیشتر باشید تا در مورد تنظیمات دوربین آن بیشتر بدانید.

تصویر دوم ظاهراً صفحه‌نمایش تاشو داخلی MIX Fold 3 را نشان می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌شود، از آنجایی که دوربین داخلی قابل مشاهده نیست، یک تجربه تمام صفحه را ارائه می‌دهد. دلیل پشت آن این است که گفته می شود به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است.


گزارش‌های دیگر نشان می‌دهند که Mix Fold 3 با پردازنده 3.36 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8 نسل دوم، 16 گیگابایت رم LPDDR5x، 512 گیگابایت / 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی عرضه می‌شود. چندین گزارش ادعا کرده اند که گوشی تاشو Mix Fold 3 با دستگاه های دیگری مانند تبلت Pad 6 Max، تبلت Redmi Pad 2 و Redmi K60 Ultra در این ماه عرضه خواهد شد.

جعبه شیائومی Mix Fold 3 همراه با تصاویر جدید به بیرون درز کرد

مقاله قبلی

پاناسونیک علیه اختراعات فناوری 4G اوپو و شیائومی اقدام قانونی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *