خبر

جعبه شیائومی Mix Fold 3 همراه با تصاویر جدید به بیرون درز کرد

0

Xiaomi Mix Fold 3 جدیدترین گوشی تاشو این شرکت است که قرار است اواخر این ماه عرضه شود. گوشی هوشمند جدید دارای مشخصات قابل توجهی از جمله دوربین چهارگانه تنظیم شده توسط لایکا و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. هنوز زمان زیادی تا عرضه تاشو نازک و سبک به بازار باقی مانده است. در حالی که ما منتظر هستیم، یک نشت جدید به اشتراک گذاشته است که جعبه خرده فروشی آن به همراه تصاویری که صفحه روی جلد آن را به نمایش می گذارد، چگونه به نظر می رسد. در اینجا جزئیات است.

شیائومی میکس فولد 3

Mix Fold 3 دارای صفحه نمایش پوششی خمیده، دوربین های تنظیم شده توسط لایکا است
یک فاش جدید در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo تصویری از جعبه Xiaomi Mix Fold 3 به اشتراک گذاشته است. این تصویر تایید می کند که این گوشی دارای دوربین های تنظیم شده توسط لایکا خواهد بود. به‌طور جداگانه، تصویر دیگری صفحه پوشش گوشی هوشمند را نشان می‌دهد که دارای انحنای جزئی در سمت راست و یک بریدگی سوراخ مرکزی برای دوربین جلو است.


اگرچه دوربین‌های تنظیم‌شده لایکا در گوشی‌های تاشوی قدیمی‌تر شیائومی نیز وجود داشت، Mix Fold 3 اولین تاشوی این شرکت است که دارای چهار دوربین عقب است. اگر گزارش های قبلی را باور کنیم، این گوشی هوشمند دارای سنسور اصلی Sony IMX800، لنز فوق عریض، دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 برابر و لنز تله فوتو پریسکوپ با زوم 5 برابر خواهد بود.

صفحه نمایش پوششی منحنی تاشو می تواند 6.56 اینچ باشد. پنل AMOLED می تواند رزولوشن FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه دهد. صفحه نمایش اصلی شیائومی Mix Fold 3 می تواند یک AMOLED تاشو ۸.۰۲ اینچی با وضوح QHD+ و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز باشد.

منبع تغذیه تاشو احتمالاً یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 جفت شده است. Mix Fold 3 با یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

می بند هوشمند شیائومی 8 چندین ویژگی جدید با آخرین به روز رسانی سیستم عامل دریافت می کند

مقاله قبلی

با نزدیک شدن مراسم رونمایی، عکس های لو رفته شیائومی Mix Fold 3 لو رفتند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *