خبر

می بند هوشمند شیائومی 8 چندین ویژگی جدید با آخرین به روز رسانی سیستم عامل دریافت می کند

0

Xiaomi Smart Band 8 جدیدترین نسل ردیاب تناسب اندام این شرکت است. این گوشی در ماه آوریل در رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا در چین رونمایی شد.

نزدیک به چهار ماه از آن زمان می گذرد، با این حال، این پوشیدنی هنوز راه خود را به بازارهای جهانی باز نکرده است. علیرغم فروش در یک کشور، این محصول در ماه ژوئن به بیش از 1.1 میلیون دستگاه رسید.

این دستگاه اکنون در حال دریافت یک به روز رسانی سیستم عامل جدید است که چندین ویژگی جدید را اضافه می کند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

بررسی شیائومی Smart Band 8

شیائومی در حال ارائه یک به روز رسانی سیستم جدید برای Smart Band 8 است. آخرین به روز رسانی نسخه سیستم عامل را به 1.3.176 افزایش می دهد.

تغییرات یادداشت می کند که آخرین به روز رسانی عملکرد «هوشمند مزاحم نشوید» را به همراه دارد. علاوه بر این، دو صفحه ساعت جدید (Sui Sui Pin An و Fist Challenge) و یک ویجت ارزش حیاتی اضافه می کند.

علاوه بر این، این پوشیدنی پشتیبانی از کارت اتوبوس را برای لانژو و تبت اضافه می کند. همچنین هنگام استفاده از NFC یک عملکرد بازخورد دریافت می کند.

این به روز رسانی همچنین با یک الگوریتم حرکت فریزبی جدید ارائه می شود و بازخورد ارتعاشی حسی جسمی بازی را اضافه می کند. در نهایت، کاربران اکنون می توانند از برنامه همراه به سوابق شارژ ردیاب تناسب اندام خود دسترسی داشته باشند.

جدا از ویژگی‌های جدید اضافه شده فوق، به‌روزرسانی جدید سیستم عامل پایداری اتصال را در iOS بهینه می‌کند و سایر مشکلات شناخته شده را برطرف می‌کند.

برای به روز رسانی شیائومی اسمارت بند 8 به جدیدترین سیستم عامل، کاربران باید ابتدا برنامه همراه را به جدیدترین نسخه موجود به روز کنند. به روز رسانی باید برای واحدهای وارداتی نیز موجود باشد.

نسخه های حافظه و رم شیائومی 13T Pro از طریق گواهی FCC ظاهر شد

مقاله قبلی

جعبه شیائومی Mix Fold 3 همراه با تصاویر جدید به بیرون درز کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *