خبر

شیائومی 14 Pro+ با کد Aurora نام گذاری شد

0

شیائومی در حال کار بر روی سری گوشی های پرچمدار مورد انتظار خود، سری Xiaomi 14 است. خط تولید از چهار مدل تشکیل شده است: شیائومی 14، شیائومی 14 پرو، شیائومی 14 پرو پلاس و شیائومی 14 اولترا. در حالی که وجود Xiaomi 14 Pro+ تایید نشده است، گزارش‌های اخیر از ایستگاه گفتگوی دیجیتالی جدید نشان می‌دهد که این مدل واقعاً وجود دارد و نام رمز آن “Aurora” است که از اساطیر رومی الهام گرفته شده است.

کد مدل‌های استاندارد قبلاً به‌ترتیب «Houji» و «Shennong» برای Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro فاش شده بود. بر اساس یک گزارش، انتظار می‌رود تمامی این چهار مدل پرچمدار از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره ببرند و قدرت و عملکرد قابل توجهی را به دستگاه‌ها اضافه کنند.

مشخصات سری 14 شیائومی (شایعه شده)

طبق گزارش Notebookcheck، شایعه شده است که Xiaomi 14 Pro+ با یک دوربین چهارگانه با نام تجاری Leica عرضه می شود و هدف آن رقابت شدید با Xiaomi 13 Ultra است. گفته می شود که حداکثر محدوده زوم 120 برابری را ارائه می دهد، مشابه مدل قبلی خود. انتظار می رود پیکربندی دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی باشد.

شایعه شده است که شیائومی 14 دارای لنز تله فوتو پریسکوپ با فاصله کانونی 90 میلی متر و زوم اپتیکال 3.9 برابر است. انتظار می رود شیائومی 14 پرو با لنز تله فوتو پریسکوپ 115 میلی متری و زوم اپتیکال 5 برابری ارتقا یابد. Xiaomi 14 Ultra دارای یک لنز سوپر تله فوتو حرفه ای لایکا با فاصله کانونی 120 میلی متر است که زوم اپتیکال بدون افت 3 تا 10 برابر را ارائه می دهد.

ظرفیت باتری مدل های 14 و 14 پرو شیائومی به ترتیب 4860 و 5000 میلی آمپر ساعت است که هر دو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کنند.

شیائومی بیشتر در حال آماده شدن برای معرفی MIUI 15 است که یک ارتقاء قابل توجه سیستم است. این نرم افزار جدید روی دستگاه هایی که در نیمه دوم سال راه اندازی می شوند، از جمله سری Redmi Note 13، Xiaomi 14، Xiaomi 14 Pro و Xiaomi 14 Pro+ عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی های برجسته MIUI 15 موتور فوتون است که برای بهبود عملکرد سیستم و بهبود بهره وری انرژی طراحی شده است و 88 درصد افزایش نرمی را برای برنامه های شخص ثالث ارائه می دهد.

انتظار می‌رود شیائومی 14، 14 پرو و 14 پرو پلاس در ماه نوامبر عرضه شود، در حالی که احتمالاً شیائومی 14 اولترا در اوایل سال 2024 معرفی خواهد شد. علاوه بر این، Xiaomi MIX Fold 3، یک دستگاه صفحه نمایش تاشو جدید است. ، به طور رسمی برای انتشار در ماه اوت اعلام شده است.

شیائومی Mix Fold 3 گواهینامه MIIT را پیش از عرضه احتمالی در ماه آگوست دریافت کرد

مقاله قبلی

عرضه ماساژور شیائومی MIJIA Fascia Gun 2 با کمپرس داغ و عمر باتری 30 روزه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *