خبر

شیائومی Mix Fold 3 گواهینامه MIIT را پیش از عرضه احتمالی در ماه آگوست دریافت کرد

0

شیائومی قرار است با دستگاه آینده خود، MIX Fold 3 به بازار رقابتی گوشی‌های تاشو بپیوندد، که اکنون گواهینامه MIIT را دریافت کرده و انتظار می‌رود در ماه آگوست به طور رسمی عرضه شود. بازار گوشی‌های تاشو با عرضه‌های اخیر برندهایی مانند سامسونگ و آنر داغ شده است و سایر بازیکنان مانند OnePlus و OPPO نیز در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی‌های تاشو خود هستند. همین امروز سامسونگ گوشی تاشو مورد انتظار خود گلکسی زد فولد 5 را معرفی کرد.

گواهینامه MIIT شیائومی MIX Fold 3

تصویر گواهینامه MIIT Xiaomi MIX Fold 3 توسط Mukul Sharma در توییتر به اشتراک گذاشته شد و شماره مجوز و شماره مدل آن (به ترتیب 00-B324-238711 و 2308CPXD0C) آشکار شد. این تلفن به عنوان یک تلفن همراه دیجیتال 5G طبقه بندی می شود و از اتصالات شبکه های مختلف از جمله 5G، 4G، 3G و 2G و همچنین پشتیبانی از فناوری eMBB پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می‌رود دو سیم‌کارت در حالت استندبای دوگانه و قابلیت رومینگ شبکه 5G نیز وجود داشته باشد.

مشخصات Xiaomi MIX Fold 3 (شایعه شده)

Xiaomi MIX Fold 3 اخیراً گواهینامه 3C را دریافت کرده است و مشخصات آن را روشن می کند. شایعه شده است که این دستگاه از پردازنده اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد و از شارژ سریع 67 واتی بهره می برد. همچنین گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این اولین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، با قابلیت شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود این گوشی با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود.

طبق گفته DCS، MIX Fold 3 دارای بدنه شیشه ای منحنی سفید، دوربین چهارگانه عقب با لنز پرتره 3.2X و لنز پریسکوپ 5X، و یک لولای جدید قطره آب برای افزایش مقاومت در برابر سقوط و حفظ نمای نازک و سبک خواهد بود. همانطور که لو ویبینگ، مدیر عامل گروه شیائومی اعلام کرد، انتظار می رود این گوشی دارای چهار دوربین Leica Optics باشد.

علاوه بر این، MIX Fold 3 نسبت به مدل قبلی خود، MIX Fold 2 نازک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر است. این گوشی در کارخانه هوشمند شیائومی در Yizhuang پکن تولید خواهد شد که از سیستم‌های تولید هوشمند برای بهبود دقت تولید و افزایش دقت تولید استفاده می‌کند.

شیائومی دستگاه تصفیه آب دسکتاپ Mijia را عرضه کرد

مقاله قبلی

شیائومی 14 Pro+ با کد Aurora نام گذاری شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *