خبر

عرضه ماساژور شیائومی MIJIA Fascia Gun 2 با کمپرس داغ و عمر باتری 30 روزه

0

شیائومی از ماساژور حرفه ای MIJIA Fascia Gun 2 رونمایی کرد. این دستگاه دارای کمپرس گرم سه سرعته دو حالته و باتری است که می تواند تا 30 روز دوام بیاورد.

شیائومی Mijia Fascia Gun 2
شیائومی Fascia Gun 2 از سوئیچ بین فشرده سازی داغ دو حالته استاتیک و پویا پشتیبانی می کند. به گفته شیائومی، این به بهبود گردش خون، تسکین عضلات منقبض و پشتیبانی از تنظیم دمای 3 سرعته کمک می کند. موتور داخلی دستگاه دارای حداکثر گشتاور 600 نیوتن متر، سرعت 3200 دور در دقیقه، حداکثر نویز 45 دسی بل و نیروی ضربه 18 کیلوگرمی است.

شیائومی Mijia Fascia Gun 2
Fascia Gun 2 قادر است به سرعت عضلات منقبض را شل کند و بار درد و تورم را از بین ببرد. در صورت استفاده منظم، ماساژور از اسپاسم عضلانی جلوگیری می کند و دارای چهار سطح شدت است. این ماساژور دارای چهار سر ماساژور برای قسمت های مختلف بدن می باشد.

دارای یک صفحه کنترل یکپارچه با نمایشگر لمسی است. این پنل اطلاعاتی مانند دمای عملیاتی و دنده را نمایش می دهد. این دستگاه دارای طراحی تعادل پویا، با دامنه ارتعاش کمتر از 1 میلی متر است. وزن این دستگاه 0.8 کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل است. این دستگاه مجهز به یک باتری 2450 میلی آمپر ساعتی است که از طریق رابط USB-C ماساژور قابل شارژ است. بدنه Fascia Gun 2 برای جلوگیری از ورود عرق به دستگاه طراحی شده است.

شیائومی 14 Pro+ با کد Aurora نام گذاری شد

مقاله قبلی

نسخه های حافظه و رم شیائومی 13T Pro از طریق گواهی FCC ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *