خبر

شیائومی دستگاه تصفیه آب دسکتاپ Mijia را عرضه کرد

0

به مناسبت هشتمین سالگرد عرضه دستگاه تصفیه آب شیائومی، این شرکت دستگاه تصفیه آب خانگی میجیا را به صورت گرم و سرد معرفی کرده است. نسخه هوشمند این تصفیه کننده سال گذشته معرفی شد. این تصفیه کننده با قیمت 2499 یوان (347 دلار)، عملکرد سه در یک آب سرد، گرم و تصفیه شده را ارائه می دهد.

دستگاه تصفیه آب رومیزی شیائومی Mijia
ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی میجیا (نسخه سرد و گرم):

مخزن آب که با دقت طراحی شده است شامل یک مخزن آب خام 4 لیتری و یک مخزن فاضلاب 1.8 لیتری است که جداسازی کامل را برای جلوگیری از نفوذ آب غلیظ تضمین می کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED دایره ای است که دمای آب و حالت های تصفیه آب را نمایش می دهد.

دستگاه تصفیه آب خانگی میجیا (نسخه سرد و گرم) مجهز به کمپرسور یخچال مانند است که می تواند دمای آب را تا 5 درجه سانتی گراد خنک کند. حالت خنک کننده خودکار به شما امکان می دهد دمای آب را بین 5 تا 15 درجه سانتیگراد آزادانه تنظیم کنید و در مجموع 11 تنظیم مختلف آب سرد را برای برآوردن ترجیحات فردی ارائه می دهد.

در قسمت جلوی آب گرم، تصفیه‌کننده از فناوری گرمایش فیلم ضخیم تغذیه می‌کند که با قدرت 2100 وات تغذیه می‌شود. این بخاری قدرتمند دستگاه را قادر می‌سازد تا آب را در 3 ثانیه گرم کند و زمان انتظار برای نوشیدنی‌های گرم یا نیازهای پخت و پز را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

این دستگاه دارای حالت های مختلفی از جمله «آب سرد»، «آب جوش»، «تهیه شیر» و «دمای اتاق» است. هنگامی که به برنامه خانگی Mijia متصل می‌شوید، کاربران می‌توانند دقیقاً دما را در محدوده 40 درجه سانتی‌گراد تا 95 درجه سانتی‌گراد با افزایش 1 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند و 56 سطح قابل تنظیم آب گرم را فراهم کنند. حالت های خروجی آب سفارشی نیز برای گسترش بیشتر پشتیبانی می شوند.

از نظر تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب دارای سیستم فیلتراسیون 6 سطحی دو هسته ای، استریلیزاسیون دوگانه اشعه ماوراء بنفش و هسته فیلتر اسمز معکوس RO است که با استانداردهای ملی آب آشامیدنی با دقت فیلتراسیون تا 0.0001um مطابقت دارد.

کلیپ بورد و افزایش صدا بهبود یافته با MIUI 15

مقاله قبلی

شیائومی Mix Fold 3 گواهینامه MIIT را پیش از عرضه احتمالی در ماه آگوست دریافت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *