خبر

کلیپ بورد و افزایش صدا بهبود یافته با MIUI 15

0

به نظر می‌رسد که توسعه MIUI 15 شیائومی با سرعت انجام شده است. اخیراً بیلدهای آلفای MIUI 15 روی سرور شیائومی مشاهده شده است و همچنین مشخص است که سری‌های Redmi Note 13 و Xiaomi 14 آخرین نسخه را خارج از جعبه اجرا خواهند کرد. در آخرین توسعه، گزارشی دو ویژگی را به اشتراک گذاشته است که شیائومی ممکن است با MIUI 15 معرفی کند.

تیم Xiaomiui دو ویژگی جدید را برای MIUI 15 کشف کرده است. قابل توجه تر از این دو، کلیپ بورد بهبود یافته ای است که به کاربران امکان کپی و چسباندن تصاویر و فایل ها را می دهد. این قابلیتی است که در حال حاضر در گوشی های سامسونگ موجود است و می تواند برای اشتراک گذاری سریع محتوا بین برنامه ها بسیار راحت باشد. به عنوان مثال، می‌توانید یک تصویر را از یک وب‌سایت کپی کنید و بدون نیاز به باز کردن گالری، آن را در یک چت تلگرام جای‌گذاری کنید (عکس زیر را ببینید).

کلیپ بورد تصویر سامسونگ
ویژگی دیگر باعث افزایش حجم صدای گوشی های شیائومی می شود. طبق یافته های انتشارات، MIUI 15 یک ضامن جدید در منوی تنظیمات سریع اضافه می کند که به شما امکان می دهد صدای خروجی را تا 200٪ افزایش دهید. این باید تجربه چند رسانه ای را در تلفن ها بسیار بهتر کند و همچنین به شما کمک می کند از محتوا در محیط های پر سر و صدا لذت ببرید.

هیچ خبری در مورد تاریخ عرضه MIUI 15 وجود ندارد. شایعات حاکی از آن است که پوسته سفارشی در ماه دسامبر در چین معرفی می شود و در اوایل سال 2024 وارد بازار جهانی می شود. این با عرضه MIUI 14 در سال گذشته مطابقت دارد. همانطور که گفته شد، Redmi Note 13 و همچنین گوشی های Xiaomi 14 با MIUI 15 معرفی خواهند شد.

احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید شیائومی در 19 جولای برای هند

مقاله قبلی

شیائومی دستگاه تصفیه آب دسکتاپ Mijia را عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *