خبر

احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید شیائومی در 19 جولای برای هند

0

شیائومی تعدادی ساعت هوشمند چشمگیر را در چین عرضه کرده است که برخی از آنها حتی به بازار جهانی راه یافته اند. اما تقریباً هیچ یک از آنها در هند موجود نیست. تنها ساعت هوشمند شیائومی که در هند موجود است Redmi Watch 2 Active است. این ممکن است به زودی تغییر کند زیرا شیائومی هند امروز یک محصول جدید را معرفی کرد، احتمالاً یک ساعت هوشمند با تماس بلوتوث و سایر ویژگی‌های هوشمند.

ساعت جدید می تواند از تماس بلوتوث پشتیبانی کند

بخش هند شیائومی از عرضه یک محصول جدید بدون افشای نام یا دسته بندی خبر داده است. این شرکت با یک سری شکلک از جمله ساعت و تلفن به ما اشاره کرد. این نشان می دهد که محصول جدید می تواند یک ساعت هوشمند تماس بلوتوثی باشد. ما هنوز نام آن را نمی دانیم، اما می تواند یکی از ساعت هایی باشد که در حال حاضر در چین و بازار جهانی موجود است. این محصول آینده فردا (19 ژوئیه) در هند معرفی خواهد شد.


این احتمال وجود دارد که ساعت شیائومی S1 Pro باشد که در اوایل سال جاری در بازار جهانی رونمایی شد. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل و محافظ شیشه کریستال یاقوت کبود است. عمر باتری آن تا 14 روز است و در کمتر از 85 دقیقه به صورت بی سیم شارژ می شود. ساعت Xiaomi Watch S1 Pro با برچسب قیمت 299 پوند در آمازون انگلستان فهرست شده است.

شیائومی همچنین هفته گذشته Redmi Watch 3 Active را با صفحه نمایش 1.83 اینچی AMOLED و تماس بلوتوث در اروپا معرفی کرد. از نظارت مداوم اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، پایش خواب و بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند. Watch 3 Active مجهز به ضد آب 5ATM است و می تواند تا 12 روز دوام بیاورد. در حال حاضر در آلمان با قیمت 39.99 یورو موجود است.

شیائومی پد 6 مکس با گواهینامه 3C با شارژ سریع 67 واتی شناسایی شد، به زودی عرضه می شود

مقاله قبلی

کلیپ بورد و افزایش صدا بهبود یافته با MIUI 15

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *