خبر

شیائومی پد 6 مکس با گواهینامه 3C با شارژ سریع 67 واتی شناسایی شد، به زودی عرضه می شود

0

اخیراً یک لیست گواهی بلوتوث SIG از تبلت آینده شیائومی با نام Xiaomi Pad 6 Max رونمایی کرد. در ابتدا تصور می شد که نسخه بین المللی شیائومی پد 6 پرو است که در حال حاضر محدود به چین است، این تبلت اکنون در گواهی 3C چین ظاهر شده است. این پیشرفت نشان می دهد که شیائومی پد 6 مکس ممکن است یک دستگاه کاملاً جدید باشد.

توسط TheTechOutlook، گواهی 3C برای شیائومی پد 6 مکس (شماره مدل 2307BPDCC) نشان می‌دهد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند که با ظرفیت شارژ شیائومی پد 6 پرو مطابقت دارد. در حالی که جزئیات دیگری در لیست ارائه نشده است، نام این تبلت، “Max” نشان می‌دهد که احتمالاً ویژگی‌های برتری را در مقایسه با سایر مدل‌های سری پد 6 شیائومی ارائه می‌دهد. می تواند شامل یک پردازنده قوی تر یا یک صفحه نمایش بزرگتر باشد. برای به دست آوردن بینش در مورد آنچه می توانیم از نوع “Max” پیش بینی کنیم، اجازه دهید مشخصات شیائومی پد 6 پرو را بررسی کنیم.

مشخصات شیائومی پد 6 پرو

شیائومی پد 6 پرو یک صفحه نمایش 11 اینچی LCD با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل و نرخ به روز رسانی صاف 144 هرتز ارائه می دهد. این نمایشگر از طیف رنگی P3، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و همچنین روشنایی و دمای رنگ را بر اساس نور محیط تنظیم می‌کند. دارای گواهینامه TUV Rheinland برای انتشار کم نور آبی است.

در زیر کاپوت، پد 6 پرو با پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8+ اجرا می شود. این دوربین دارای تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است.

این تبلت دارای باتری 8600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است که تنها در 62 دقیقه شارژ کامل را فراهم می کند. از اثر انگشت و قفل چهره، نسخه پیشرفته Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند و بر روی سیستم‌عامل MIUI Pad 14 مبتنی بر اندروید 13 اجرا می‌شود. علاوه بر این، دارای ویژگی‌های صرفه‌جویی در باتری مانند حالت خواب عمیق، افزایش زمان آماده به کار تا 47.9 روز است.

خودروی برقی شیائومی با شارژ سریع 800 ولتی فاش شد

مقاله قبلی

احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید شیائومی در 19 جولای برای هند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *