خبر

شماتیک لو رفته شیائومی 14 دید کلی به دستگاه می دهد

0

انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های سری 14 شیائومی را اواخر امسال عرضه کند. این ترکیب شامل انواع استاندارد و حرفه ای خواهد بود. درز و شایعات برخی از جزئیات را در مورد دستگاه ها فاش کرده است. محصولات آتی احتمالاً به عنوان جانشینان سری 13 شیائومی سال گذشته وارد بازار خواهند شد. اکنون، در یک توسعه جدید، شماتیک لو رفته از Xiaomi 14 نگاهی به دستگاه آینده به ما می دهد. برای دانستن بیشتر در زیر بخوانید.

طرح شماتیک توسط اطلاعات چینی قابل اعتماد Digital Chat Station در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo به اشتراک گذاشته شده است. راهنمایی‌کننده سابقه خوبی دارد، اما همچنان، طراحی نهایی دستگاه ممکن است نسبت به طرح تغییر کند.

این شماتیک نشان می دهد که شیائومی 14 دارای صفحه نمایش تخت در جلو با حاشیه های ناچیز و بریدگی سوراخ پانچ تراز در مرکز است. پنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل به همراه محل قرارگیری حسگر است که شبیه به سری فعلی Xiaomi 13 است. با این حال، بریدگی‌های دوربین برای لنزهای اصلی و تله‌فوتو در دستگاه آینده در مقایسه با نسل قبلی خود بزرگ‌تر هستند. همچنین یک لنز فوق عریض و یک واحد فلاش LED نیز وجود دارد. این شماتیک همچنین لبه های منحنی را در تمام طرف های Xiaomi 14 نشان می دهد.

این شماتیک هیچ اطلاعات بیشتری از Xiaomi 14 را فاش نمی کند. اخیراً فاش شده است که Xiaomi 14 توسط یک واحد باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی همراه با شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می شود. این دستگاه دارای سنسور دوربین 1 اینچی و سنسور 1.33 اینچی است که هنوز در مرحله تحقیق و توسعه است. گفته می‌شود که سری ۱۴ شیائومی آینده مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در زیر کاپوت خواهد بود.

قیمت گذاری اولین خودروی شیائومی که قرار است سال آینده معرفی شود

مقاله قبلی

شیائومی تسلا را با تراشه های خود توسعه یافته و معماری سیستم خودرو به چالش می کشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *