خبر

قیمت گذاری اولین خودروی شیائومی که قرار است سال آینده معرفی شود

0

از زمان اعلام ورود شیائومی به صنعت خودرو، انتظارات در بین کارشناسان صنعت و مصرف کنندگان افزایش یافته است. پیشرفت اولین مدل خودروی شیائومی موضوع مورد توجه بوده است و گزارش های اخیر حاکی از پیشرفت های قابل توجهی است. بر اساس گزارش CNMO، یک تامین کننده درگیر در این پروژه ادعا کرده است که قیمت گذاری اولین مدل خودروی شیائومی نهایی شده است.

FAW Fuwei Automotive Parts Co., Ltd. مستقر در چانگچون، مشارکت فعال خود را با پروژه خودروی شیائومی تایید کرد و فاش کرد که چندین شرکت تابعه آنها به تیم خرید خودرو شیائومی پیوسته اند. این پیشرفت نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در همکاری بین شیائومی و تامین کنندگان آن است.

پیش از این، نشت رسانه های اجتماعی مبنی بر قیمت اولیه 149,900 یوان (20,777 دلار) برای خودروی شیائومی بحث هایی را برانگیخت. با این حال، وانگ هوآ، رئیس روابط عمومی شیائومی، تصریح کرد که این اطلاعات نادرست است. این به گزارش خودرسانه ای از می 2022 بازمی گردد که به اشتباه توسط دستیار مجازی Xiaoice تقویت شده بود.

طبق گزارش ها، تولید خودروی شیائومی به طور پیوسته در حال پیشرفت است. در ماه می سال جاری، لو ویبینگ، شریک و رئیس شیائومی، به اشتراک گذاشت که پروژه خودرو به آرامی در حال پیشرفت است و وارد مرحله توسعه شتابان شده است. این خودرو در ژانویه امسال در حال آزمایش در برف با بنیانگذار Lei Jun مشاهده شد. قرار است آزمایشات تابستانی و زمستانی بیشتری در سال جاری انجام شود. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است خودروی شیائومی در نیمه اول سال 2024 به صورت رسمی عرضه شود.

گروه شیائومی اخیرا گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2023 منتشر کرده است که شامل به‌روزرسانی‌هایی در مورد کسب‌وکارهای نوآورانه‌اش مانند خودروهای الکتریکی هوشمند است. علیرغم کاهش کل درآمد نسبت به مدت مشابه در سال 2022، سود خالص تعدیل شده شرکت شاهد افزایش قابل توجهی بود.

ظاهر شدن شیائومی 13T Pro قبل از عرضه در IMDA

مقاله قبلی

شماتیک لو رفته شیائومی 14 دید کلی به دستگاه می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *