خبر

ظاهر شدن شیائومی 13T Pro قبل از عرضه در IMDA

0

شیائومی در حال آماده شدن است تا به زودی سری جدید گوشی های هوشمند Xiaomi 13T خود را در بازار عرضه کند. اما قبل از انتشار آنها، قبلاً درزهایی در مورد این دستگاه ها وجود داشته است. و اکنون، مشاهده جدید در گواهینامه IMDA به عرضه آتی 13T Pro اشاره می کند.

Xiaomi 13T Pro در IMDA مشاهده شد

برای کسانی که نمی دانند، غول فناوری چینی در حال آماده شدن برای عرضه تلفن های هوشمند 13T و 13T Pro است. مدل دوم مدل بالاتری است که در وب سایت گواهینامه IMDA با شماره مدل 23078PND5G (از طریق TechOutlook) مشاهده شد. این لیست نشان می‌دهد که دستگاه از اتصال بلوتوث، وای‌فای و NFC پشتیبانی می‌کند، که اطلاعات پیشگامانه‌ای نیست. با این حال، چنین فهرستی نشان می دهد که راه اندازی شیائومی 13 تی پرو خیلی دور نیست.

همین چند روز پیش، قیمت این دستگاه در بریتانیا و تاریخ عرضه آن در آمازون به بیرون درز کرد. ظاهرا قیمت این گوشی هوشمند حدود 799 پوند است که حدود 100 پوند بیشتر از قیمت 699 پوندی مدل قبلی خود است. جدای از این، نشت دیگری نیز به برخی از مشخصات کلیدی آن اشاره کرد. شیائومی 13 تی پرو به تراشه مدیاتک Dimensity 9200+ مجهز خواهد شد که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

این دستگاه احتمالاً بر روی MIUI 4 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 نیز اجرا خواهد شد. در زیر کاپوت، یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انتظار می رود که دستگاه را تغذیه کند که ممکن است از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی کند.

سری 14 شیائومی سنسور 1 اینچی و دوربین 1.33 اینچی را همچنان در مرحله تحقیق و توسعه حفظ می کند

مقاله قبلی

قیمت گذاری اولین خودروی شیائومی که قرار است سال آینده معرفی شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *