خبر

سری 14 شیائومی سنسور 1 اینچی و دوربین 1.33 اینچی را همچنان در مرحله تحقیق و توسعه حفظ می کند

0

شیائومی، سازنده پیشرو گوشی های هوشمند، قرار است حسگر دوربین اصلی 1 اینچی را در دستگاه های پرچمدار نسل بعدی خود حفظ کند. در مقابل، سنسور 1.33 اینچی مورد انتظار (نباید با 1/1.33 اینچ اشتباه شود) در حال حاضر هنوز در مرحله تحقیق و توسعه است.

آینده 1.33 اینچی است، اما نه هنوز

با توجه به Digital Chat Station، دوربین اصلی 35 میلی‌متری Nubia (بررسی کامل ما را در مورد Nubia Z50 Ultra بررسی کنید) با الگوریتم نوآورانه‌اش از ویژگی‌های خاصی از سنسور 1 اینچی بهتر عمل می‌کند. این پیشرفت جالب نشان می دهد که گوشی هوشمند پرچمدار آینده نوبیا می تواند به طور بالقوه یک رقیب برجسته در بازار باشد.

سنسور 1 اینچی سونی IMX989 برای اولین بار در اواخر سال 2022 در Xiaomi 12S Ultra معرفی شد و تغییر قابل توجهی در فناوری گوشی های هوشمند ایجاد کرد. در طول سال 2023، سنسور 1 اینچی با طیف وسیعی از مدل‌های شیائومی، از جمله Xiaomi 13 Pro و Xiaomi 13 Ultra، و همچنین دستگاه‌هایی از تولیدکنندگان دیگر مانند OPPO Find X6 Pro و vivo X90 Pro+، به‌طور گسترده‌تر مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع، در حال حاضر شیائومی با بیشترین تعداد مدل های مجهز به سنسور دوربین اصلی 1 اینچی پیشتاز است. سونی و شارپ علاوه بر شیائومی، سنسورهای 1 اینچی را نیز در دستگاه‌های خود ادغام کرده‌اند.

در مورد برنامه های عرضه شیائومی، به نظر می رسد که این شرکت از الگوی قبلی خود برای عرضه انواع پسوند S در نیمه دوم سال منحرف خواهد شد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که پرچمدار آتی شیائومی می تواند سری 14 شیائومی باشد که گفته می شود شامل سه مدل می شود: شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و شیائومی 14 اولترا. انتظار می رود هر یک از این دستگاه ها در رویدادهای جداگانه رونمایی شوند.

شیائومی هند تحت تعدیل قرار می گیرد، کاهش به 1000 کارمند پس از اخراج های گسترده

مقاله قبلی

ظاهر شدن شیائومی 13T Pro قبل از عرضه در IMDA

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *