خبر

شیائومی هند تحت تعدیل قرار می گیرد، کاهش به 1000 کارمند پس از اخراج های گسترده

0

ظاهراً شیائومی تغییرات عمده ای را در عملیات خود در هند انجام داده است. شرکتی که بیش از 1400 نفر را در منطقه استخدام کرده است، اخراج های گسترده ای را در منطقه انجام داده است.

به دنبال کاهش سهم بازار و بررسی دقیق دولت محلی، این غول فناوری چینی تصمیم گرفته است تا تلاش زیادی برای کاهش تعداد کارکنان انجام دهد. بنابراین اکنون، تعداد کارمندان از چیزی بین 1400 تا 1500 به تنها 1000 کاهش می یابد. این خبر از یک کارمند می رسد که اخیراً با اکونومیک تایمز صحبت کرده است. بر اساس گزارش ها، این برند تنها در یک هفته گذشته حدود 30 نفر را رها کرده است.

به عبارت دیگر، این احتمال وجود دارد که به زودی کارمندان بیشتری به روشی مشابه تعدیل شوند. شیائومی از ابتدای سال جاری کارمندان خود را کاهش داده است، بنابراین این خبر جای تعجب ندارد. ET برای یک نظر تماس گرفت و سخنگوی شیائومی هند در پاسخ گفت: “مانند هر شرکتی، ما تصمیمات تعداد کارمندان را بر اساس وضعیت بازار و پیش بینی های تجاری اتخاذ می کنیم.” وی همچنین افزود که این شرکت همچنین بر اساس “در صورت نیاز و در صورت نیاز” استخدام خواهد کرد.

این گزارش همچنین می‌افزاید که یکی از مدیران ارشد این برند فاش کرد که به تیم رهبری گفته شده است که بخشی از تیم‌های خود را برای بررسی عملکرد تعیین کنند تا بر اساس عملکرد فردی‌شان از کار خارج شوند.

اسم رمز سری 14 شیائومی فاش شد، ترکیب اسطوره چینی با فناوری پیشرفته

مقاله قبلی

سری 14 شیائومی سنسور 1 اینچی و دوربین 1.33 اینچی را همچنان در مرحله تحقیق و توسعه حفظ می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *