خبر

اسم رمز سری 14 شیائومی فاش شد، ترکیب اسطوره چینی با فناوری پیشرفته

0

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت Weibo، Digital Chat Station منتشر شده، غول فناوری چین، شیائومی، ظاهراً آماده است تا آخرین مدل‌های پرچمدار خود را با نام‌های «هوجی» و «شنونگ» رونمایی کند. این رمزهای جذاب از اساطیر چینی گرفته شده اند و نشان دهنده تداوم تم فرهنگی است که با سری Xiaomi 13 آغاز شد.

اسم رمز سری 14 شیائومی
ادامه روند اساطیر چینی نام رمز

نام‌های رمزی که عمیقاً ریشه در کشاورزی در اساطیر چین دارند، نشان می‌دهند که سری 14 شیائومی آینده بر غنی‌سازی تجربه کاربر، زیبایی‌شناسی طراحی و تصویربرداری چشمگیر لایکا تمرکز دارد. هم «هوجی»، نوه امپراطور زرد که شروع به کشت محصولات کرد و هم «شنونگ»، امپراتور یان که به خاطر سهم عمیقش در کشاورزی و تکنیک های کشاورزی شهرت دارد، چهره های مورد احترام در فرهنگ چینی هستند.

سری قبلی شیائومی 12 به اسطوره‌های غربی متمایل بود، با نام‌های رمزی ورزشی مانند «زئوس»، «ثور» و «کوپید». سری Xiaomi 13 با استفاده از نام‌های رمزی مانند «Fuxi» و «Nüwa»، شخصیت‌هایی از اساطیر چین، شاهد تغییری بود. به نظر می رسد که سری آتی شیائومی 14 این سنت اخیر را حفظ کرده و ارتباط فرهنگی خود را با پایگاه مصرف کننده اصلی خود بیشتر تقویت می کند.

مشخصات کلیدی سری Xiaomi 14 اشاره شده است. طبق گزارش‌ها، سری 14 شیائومی از قابلیت‌های دوربین چشمگیری برخوردار است. دوربین جلو قادر به ضبط با کیفیت 4K خواهد بود که از تماس های ویدیویی با وضوح بالا و سلفی های خیره کننده اطمینان حاصل می کند. در قسمت پشتی، کاربران می توانند انتظار لنز پریسکوپ با قابلیت زوم قدرتمند را داشته باشند. شیائومی 14 یک لنز پریسکوپ با زوم اپتیکال 3.9 برابر و فاصله کانونی 90 میلی‌متر ارائه می‌کند، در حالی که شیائومی 14 پرو با لنز پریسکوپی که از زوم اپتیکال 5 برابر و فاصله کانونی 115 میلی‌متر پشتیبانی می‌کند، تقویت می‌کند. این مشخصات نوید تجربه‌های استثنایی در عکاسی را می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد حتی از فاصله دور نیز تصاویری با جزئیات ثبت کنند.

شیائومی 14 پرو در زیر ظاهر شیک خود به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 (SM8650) مجهز خواهد شد که عملکردی قدرتمند و چند وظیفه ای کارآمد ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی است که استفاده طولانی مدت را بدون کاهش انرژی تضمین می کند. علاوه بر این، شیائومی 14 پرو از شارژ سریع با گزینه‌های 90 وات یا 120 وات پشتیبانی می‌کند. شارژ بی‌سیم 50 وات نیز در دسترس خواهد بود و روش‌های شارژ راحت و کارآمد را برای کاربران فراهم می‌کند. طبق شایعات، سری 14 شیائومی ممکن است هر دو نوع صفحه نمایش تخت و لبه خمیده را ارائه دهد.

شیائومی طراحی گوشی هوشمند شبیه Mi Mix Alpha با دوربین های زیر نمایشگر را ثبت کرد

مقاله قبلی

شیائومی هند تحت تعدیل قرار می گیرد، کاهش به 1000 کارمند پس از اخراج های گسترده

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *