خبر

شیائومی طراحی گوشی هوشمند شبیه Mi Mix Alpha با دوربین های زیر نمایشگر را ثبت کرد

0

در اواخر سپتامبر 2019، شیائومی از یک گوشی هوشمند مفهومی جالب به نام Mi Mix Alpha رونمایی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش فراگیر بود که بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در یک گوشی ارائه می کرد.

در واقع، این شرکت حتی برخی از واحدها را تولید کرد و آنها را به چند خانه رسانه ای منتخب فرستاد. متأسفانه هرگز برای مصرف کنندگان تولید انبوه نشد.

تقریباً چهار سال بعد، شیائومی یک طراحی جدید گوشی هوشمند مشابه Mi Mix Alpha را به ثبت رساند. بیایید جزئیات را مرور کنیم.

طبق گزارش IThome، شیائومی یک پتنت طراحی در CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) ثبت کرده است. این طراحی تا حدودی شبیه Mi Mix Alpha 2019 است.

طراحی صفحه نمایش فراگیر جدید گوشی هوشمند شیائومی کمی با Mi Mix Alpha متفاوت است. قسمت عقب دارای یک منطقه بزرگتر بدون نمایشگر است و در مرکز قرار دارد تا سمت چپ.

علاوه بر این، تمام دوربین ها در زیر صفحه نمایش قرار دارند. دارای یک دوربین تکی در جلو در گوشه بالا سمت چپ است. در حالی که دوربین های سه گانه پشتی به صورت عمودی روی نمایشگر پشتی سمت چپ قرار گرفته اند.

پتنت طراحی دوربین زیر نمایشگر شیائومی Mi Mix Alpha
یک اسلات سیم کارت، یک درگاه USB Type-C و یک مشبک بلندگو در قسمت پایینی وجود دارد. در حالی که قسمت بالایی شامل یک شبکه بلندگوی دیگر و دو سوراخ است که احتمالاً برای میکروفون در نظر گرفته شده است. در نهایت، کلیدهای خازنی پاور و ولوم را می توان در لبه سمت چپ پیدا کرد.

شیائومی در مراسم سالگرد خود در ماه آگوست از محصولات جالبی رونمایی می کند. شاید، این شرکت ممکن است این مفهوم طراحی را در کنفرانس امسال اعلام کند یا هرگز آن را به طور رسمی مانند چندین پتنت طراحی دیگر نبینیم.

یک گزینه ارزان‌تر Redmi Note 12 Turbo رم 8 + حافظه داخلی 128 گیگابایتی

مقاله قبلی

اسم رمز سری 14 شیائومی فاش شد، ترکیب اسطوره چینی با فناوری پیشرفته

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *