خبر

اولین خودروی برقی شیائومی که در عکس‌های جاسوسی آزمایش جاده‌ای گرفتار شد، طراحی براق Fastback را به نمایش گذاشت

0

شیائومی مدت زیادی است که برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی سخت کار می کند. اولین مدل این شرکت، MS11، مدتی است که در مرحله آزمایش قرار دارد. اخیراً این خودرو در حال آزمایش روی برف مشاهده شد و یکی از مسافران آن بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، لی جون بود. اکنون، وبلاگ نویس خودرو، چانگ یان، چند تصویر آزمایشی ادعایی از شیائومی MS11 آینده را به اشتراک گذاشته است.

خودروی الکتریکی آینده شیائومی MS11 وارد فاز آزمایشی می شود و هدف آن عرضه در سال 2024 است.

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه اولین خودروی الکتریکی خود، MS11، در نیمه اول سال 2024 است. این خودرو مدتی است که در حال توسعه بوده است و تصاویر جاسوسی اخیر برخی از ویژگی های کلیدی آن را آشکار کرده است. MS11 دارای یک بازگشت سریع است- طراحی مدل دار با رینگ های چرخ 19 اینچی. درگاه شارژ در سمت چپ عقب خودرو قرار خواهد گرفت.

این خودرو در دو پیکربندی در دسترس خواهد بود: یک نسخه 400 ولت با باتری‌های تیغه‌ای لیتیوم فسفات آهن BYD و یک نسخه 800 ولت با باتری‌های Kirin سه تایی CATL. شیائومی همچنین گفته است که MS11 از جدیدترین فناوری خود مانند هوش مصنوعی داخلی و قابلیت های خودران استفاده می کند. این شرکت در حال حاضر سرمایه گذاری های قابل توجهی در این زمینه ها انجام داده است و به احتمال زیاد آنها نقش اصلی را در MS11 ایفا خواهند کرد.

MS11 در حال تبدیل شدن به یک وسیله نقلیه بسیار هیجان انگیز است و دیدن عملکرد آن در زمان عرضه نهایی جالب خواهد بود. ورود شیائومی به صنعت خودروهای الکتریکی نشانه ای از جاه طلبی این شرکت برای تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود فراتر از لوازم الکترونیکی مصرفی است.

مانیتور مقرون به صرفه Redmi A27Q 2K IPS با نرخ رفرش 75 هرتز رونمایی شد

مقاله قبلی

رندر لو رفته از شیائومی 14 پرو نشان می دهد که تنظیمات دوربین آشنا و شبیه به شیائومی 13 پرو است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *