خبر

مانیتور مقرون به صرفه Redmi A27Q 2K IPS با نرخ رفرش 75 هرتز رونمایی شد

0

پس از معرفی اخیر مانیتورهای گیمینگ Redmi G27 و G27Q، این برند اکنون یک مانیتور جدید مقرون به صرفه را با هدف استفاده سازنده و چندرسانه ای عرضه کرده است. این مانیتور Redmi A27Q نامیده می شود و وضوح 2K با طیف رنگی گسترده مناسب برای حجم کاری خلاقانه ارائه می دهد.

مشخصات مانیتور Redmi A27Q

Xiaomi Redmi A27Q یک مانیتور پر ویژگی است که برای بهبود کار و همچنین سرگرمی شما طراحی شده است. این مانیتور با داشتن صفحه نمایش IPS با رزولوشن 2560×1440، تصاویری خیره کننده با دقت رنگ دقیق ارائه می دهد. طراحی سه میکرو لبه و زاویه دید 178 درجه، تجربه بصری فراگیر و وسیعی را تضمین می کند.


پشتیبانی از HDR 10 A27Q به محتوای شما عمق و غنا می‌افزاید و آن را برای جریان‌های کاری خلاقانه که نیاز به درجه‌بندی رنگ دقیق دارند، ایده‌آل می‌کند. این مانیتور با عمق رنگ 8 بیتی خود و پشتیبانی از 100% sRGB و 95% طیف رنگی DCI-P3، رنگ‌های زنده و واقعی را تضمین می‌کند و به شما امکان می‌دهد به دیدگاه‌های خلاقانه خود جان بخشید.

برای تصاویری روان و روان، A27Q دارای نرخ رفرش 75 هرتز است که تجربه تماشای یکپارچه ای را حتی در حین کار سریع یا پخش چند رسانه ای ارائه می دهد. علاوه بر این، حالت کم نور آبی به کاهش فشار چشم کمک می کند و به شما امکان می دهد برای مدت طولانی راحت کار کنید.

این مانیتور گزینه های اتصال همه کاره از جمله رابط DP1.4، رابط HDMI، رابط USB-A، جک 3.5 میلی متری هدفون و رابط USB-C چند کاره را ارائه می دهد. رابط USB-C از شارژ سریع معکوس 65 واتی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار خود را به راحتی تغذیه کنید.

نصب دیواری با مشخصات VESA A27Q و براکت قابل تنظیم با تنظیم زاویه گام، گزینه‌های قرارگیری انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد فضای کاری خود را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید و گردش کار خود را بهینه کنید.

قیمت این مانیتور 869 یوان (122 دلار) است که آن را برای ویژگی هایی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است.

شیائومی سیوی 3 با الهام از میکی موس امروز عرضه می شود

مقاله قبلی

اولین خودروی برقی شیائومی که در عکس‌های جاسوسی آزمایش جاده‌ای گرفتار شد، طراحی براق Fastback را به نمایش گذاشت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *