خبر

رندر لو رفته از شیائومی 14 پرو نشان می دهد که تنظیمات دوربین آشنا و شبیه به شیائومی 13 پرو است

0

رندرهای لو رفته از گوشی هوشمند آینده شیائومی 14 پرو به تازگی منتشر شده است که نگاهی اجمالی به طراحی و ویژگی های آن دارد. تصاویر فاش شده نشان می دهد که شیائومی 14 پرو تا حد زیادی زبان طراحی نسل قبلی خود، شیائومی 13 پرو را حفظ خواهد کرد (بررسی کامل ما از شیائومی 13 پرو را بررسی کنید)، با تاکید بر وراثت طراحی و شناخت برند.

رندرهای Xiaomi 14 Pro: یک زبان طراحی آشنا

Leakster SPinfoJP این رندرها را ارسال کرد. پیش از این، افشاکننده به طور دقیق رندر Xiaomi 13 Ultra را فاش کرده بود (بررسی کامل ما را در مورد Xiaomi 13 Ultra بررسی کنید) با نرخ دقت 90٪، با تفاوت های جزئی در جزئیات، که اعتبار بالایی به افشای فعلی می دهد.

رندرها یک ماژول دوربین مربعی در پشت دستگاه را به نمایش می گذارند که شامل سه دوربین از جمله یک لنز تله فوتو پریسکوپ در پایین است. این نشان دهنده انحراف از مدل های قبلی سری شیائومی است، زیرا شیائومی 14 پرو و شیائومی 13 پرو حداقل تغییرات ظاهری را نشان می دهند.

در حالی که طراحی پنل پشتی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، جلوی شیائومی 14 پرو دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد، همانطور که قبلاً در نشت رندر قبلی شاهد بودیم. این گوشی دارای طراحی باریک حاشیه با لبه‌های کمی خمیده است که در نتیجه نمایشگر آن چهار منحنی است. جلوه انحنای 2.5 بعدی حداقل و محدود به ناحیه حاشیه سیاه خواهد بود و اطمینان حاصل می کند که بر کیفیت نمایشگر تأثیر نمی گذارد. طبق اطلاعات فاش شده قبلی، سری 14 شیائومی دارای یک نوع صفحه نمایش تخت نیز خواهد بود. نوع پریمیوم دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود در حالی که نوع پایه احتمالاً صفحه نمایش تخت را در خود جای خواهد داد.

یکی از نکات برجسته شیائومی 14 پرو، گنجاندن چیپست مورد انتظار اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. این چیپست که انتظار می‌رود در ماه اکتبر توسط کوالکام عرضه شود، قول می‌دهد عملکرد و بهره‌وری انرژی بهتری ارائه دهد و زمینه را برای تجربه کاربری یکپارچه فراهم کند.

به طور سنتی، شیائومی از الگوی عرضه در ماه نوامبر برای دستگاه های پرچمدار خود پیروی می کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سری Xiaomi 14، از جمله Xiaomi 14 Pro، اولین عرضه جهانی خود را داشته باشد و در ماه نوامبر به طور رسمی عرضه شود.

اولین خودروی برقی شیائومی که در عکس‌های جاسوسی آزمایش جاده‌ای گرفتار شد، طراحی براق Fastback را به نمایش گذاشت

مقاله قبلی

یک گزینه ارزان‌تر Redmi Note 12 Turbo رم 8 + حافظه داخلی 128 گیگابایتی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *