خبر

شیائومی سیوی 3 با الهام از میکی موس امروز عرضه می شود

0

شیائومی Civi 3 ماه گذشته به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند طراحی شده در سال 2023 در چین معرفی شد. این گوشی به لطف طراحی منحصر به فرد دو رنگ و فرم نازک خود از بین مردم متمایز است. Xiaomi Civi 3 در رنگ‌های بنفش رز، سبز نعنایی، طلایی ماجراجویی و خاکستر نارگیلی عرضه می‌شود. برای کسانی که به دنبال چیزی منحصربفردتر هستند، این شرکت امروز نسخه 100 ساله دیزنی ویژه این دستگاه را با طراحی و رابط کاربری الهام گرفته از میکی ماوس عرضه خواهد کرد.

بسته بندی، طراحی و حتی رابط کاربری سفارشی

در حالی که شیائومی هنوز طراحی Civi 3 Disney 100th Anniversary Edition را فاش نکرده است، ما می دانیم که حداقل شامل یک جعبه سفارشی می شود. این شرکت اعلام کرده است که این دستگاه در جعبه‌ای با الهام از میکی موس که با کاریکاتورهای این شخصیت متحرک تزئین شده است عرضه خواهد شد. این با یک رابط کاربری با مضمون خاص (UI) همراه خواهد بود.

Screengrabs به اشتراک گذاشته شده توسط Kacper Skryzpek تأیید می کند که دستگاه دارای تصاویر پس زمینه سفارشی و نمادهای برنامه خواهد بود که همگی با موضوع Mickey Mouse Clubhouse مطابقت دارند. در حالی که تغییرات زیبایی زیادی وجود دارد، سخت افزار یکسان باقی می ماند. نسخه ویژه Xiaomi Civi 3 Disney 100th Anniversary Edition از تراشه مدیاتک Dimensity 8200-Ultra خارج از جعبه قدرت می گیرد.


این پردازنده با رم LPDDR5 و حافظه فلش UFS 3.1 جفت خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش منحنی OLED 6.55 اینچی است که نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و گواهینامه Dolby Vision/HDR10+ را ارائه می دهد. این پنل دارای عمق رنگ 12 بیتی و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1920 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت است.

دوربین اصلی دوگانه بیونیک جلوی 32 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه در جلو با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی دارد

عرضه عینک صوتی هوشمند شیائومی MIJIA در تاریخ 9 ژوئن

مقاله قبلی

مانیتور مقرون به صرفه Redmi A27Q 2K IPS با نرخ رفرش 75 هرتز رونمایی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *