خبر

عرضه عینک صوتی هوشمند شیائومی MIJIA در تاریخ 9 ژوئن

0

شیائومی (9 ژوئن 2023) از عینک صوتی هوشمند MIJIA رونمایی خواهد کرد. عینک صوتی هوشمند MIJIA در ابتدا از طریق سرمایه گذاری جمعی چندی پیش عرضه شد. شیائومی اکنون به طور رسمی فروش عینک های صوتی هوشمند MIJIA را آغاز کرده است.عینک صوتی هوشمند MIJIA با طراحی هوشمند و سبک عرضه می شود. این گوشی عینک و هدفون را با هدفون های بلوتوث باز پنهان شده در معابد ترکیب می کند که به کاربر اجازه می دهد در حین حرکت به محتوای صوتی گوش دهد. عینک صوتی هوشمند MIJIA یک محصول دو در یک با طراحی سبک وزن است که تنها 38.1 گرم وزن دارد. در مقایسه با عینک های معمولی، عینک های صوتی هوشمند MIJIA کمی سنگین تر هستند.

عینک صوتی MIJIA در حالت مکالمه مداوم تا 7 ساعت عمر باتری دارد. عمر باتری در هنگام گوش دادن به موسیقی می تواند به 10 ساعت برسد. از نظر استفاده معمولی، عینک های صوتی هوشمند 22 ساعت استفاده روزانه و بیش از یک هفته در حالت آماده به کار را ارائه می دهند. عینک های صوتی دارای مناطق لمسی 30 میلی متری در دو طرف شقیقه ها هستند و به طور ویژه برای عملکرد کور طراحی شده اند. می توانید دو دستگاه را از طریق بلوتوث به طور همزمان به عینک صوتی هوشمند بدون تعویض دستی متصل کنید.

عینک صوتی هوشمند شیائومی دارای قیمت 899 یوان (~ 126 دلار) است. شیائومی هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن و قیمت جهانی عینک صوتی جدید MIJIA ارائه نکرده است. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد.

دستگاه اسرارآمیز شیائومی “N7” در حال توسعه است

مقاله قبلی

شیائومی سیوی 3 با الهام از میکی موس امروز عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *