خبر

دستگاه اسرارآمیز شیائومی “N7” در حال توسعه است

0

شایعاتی در مورد یک دستگاه جدید شیائومی که تنها با نام “N7” شناخته می شود، منتشر شده است که گفته می شود بخشی از خط تولید آینده این شرکت خواهد بود. گزارش اخیر شماره مدل های گوشی های هوشمند شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را نشان می دهد که انتظار می رود اواخر امسال در چین عرضه شوند. علاوه بر این، یک پست Weibo توسط مشاور دیجیتال چت استیشن به وجود یک مدل کاملاً جدید اشاره کرد.

آیا N7 می‌تواند ورود شیائومی به بازار تاشوی تاشو باشد؟

گفته می شود شیائومی 14 و 14 پرو به ترتیب دارای شماره مدل های 23127PN0CC و 23116PN5BC برای بازار چین هستند. برای بازار جهانی، این دستگاه ها با شماره مدل 23127PN0CG و 23116PN5BG شناسایی می شوند. جالب اینجاست که نام‌های مدل کوتاه‌شده این گوشی‌های هوشمند با «N3» و «N2» به ترتیب نشان‌دهنده شیائومی 14 و 14 پرو هستند. از سوی دیگر، شایعه شده است که Xiaomi 14 Ultra آینده نام مدل N1 را خواهد داشت. انتظار می‌رود تمامی این دستگاه‌ها از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کنند که برای اولین بار در ماه نوامبر برنامه ریزی شده است.

اسکرین شات به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط راهنمایی‌کننده، دستگاه مرموز دیگری را با نام مدل کوتاه‌شده «N7» نشان می‌دهد. این دستگاه کاملاً جدید به نظر می رسد، زیرا هیچ نسل قبلی با آن مرتبط نیست. گمانه زنی ها حاکی از آن است که شیائومی ممکن است با N7 وارد بازار گوشی های هوشمند تاشوی تاشو شود و احتمالاً Xiaomi MIX Flip را معرفی کند. با این حال، توصیه می شود برای تایید هویت این دستگاه مرموز N7 منتظر گزارش های بیشتر باشید.

در اخبار مرتبط، کارشناس مشهور Ice Universe ادعا می‌کند که Xiaomi 14 Ultra می‌تواند در مقایسه با نسل قبلی خود، Xiaomi 13 Ultra، که در آوریل امسال عرضه شد، زودتر عرضه شود. این به احتمال ظاهر شدن Xiaomi 14 Ultra در سه ماهه اول سال 2024 اشاره دارد.

نشت رندر شیائومی 14 پرو، صفحه نمایش خمیده و حاشیه های بسیار نازک

مقاله قبلی

عرضه عینک صوتی هوشمند شیائومی MIJIA در تاریخ 9 ژوئن

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *