خبر

لو ویبینگ می‌گوید شیائومی از تراشه‌ها دست نمی‌کشد

0

شیائومی امروز جلسه مالی خود را برای سه ماهه اول 2023 برگزار کرد. در این جلسه، رئیس شرکت لو ویبینگ از بسته شدن کسب و کار تراشه Oppo ابراز تاسف کرد. او همچنین گفت که عزم شیائومی برای سرمایه گذاری روی تراشه ها تزلزل نکرده است و این شرکت به سرمایه گذاری در بازار چیپ ست ها ادامه خواهد داد.

اوپو از چیپ‌ها صرف نظر می‌کند، اما شیائومی همچنان قوی است
در اوایل ماه جاری، اوپو به دلیل چالش‌های اقتصادی و بازار پر نوسان گوشی‌های هوشمند، زیرمجموعه توسعه تراشه خود، Zeku را تعطیل کرد. این شرکت در حال تولید تراشه های تصویربرداری (Marisilicon X) برای گوشی هوشمند خود بوده و حتی اخیراً یک NPU صوتی به نام Marisilcon Y را معرفی کرده است.

لو ویبینگ از بسته شدن کسب و کار تراشه توسط دوستانش در Oppo ابراز تاسف کرد و ماهیت چالش برانگیز توسعه هسته ها و دشواری های موجود را برجسته کرد. او از مردم خواست تا به هر قدم جسورانه ای که در صنعت برداشته می شود احترام بگذارند.

با این حال، مدیر اجرایی روشن کرد که این بسته شدن مانعی برای تلاش های شیائومی برای توسعه تراشه ها نمی شود. ما از سختی، ماهیت بلندمدت و پیچیدگی سرمایه گذاری در تراشه کاملا آگاه هستیم. در آینده باید به قوانین صنعت تراشه احترام بگذاریم و برای موفقیت سریع عجله نکنیم. ما باید برای یک جنگ طولانی مدت و طولانی آماده باشیم. شما نمی توانید یک ماراتن را مانند یک مسابقه 100 متری اجرا کنید.

در چند سال گذشته، شیائومی تعدادی تراشه برای استفاده در گوشی‌های هوشمند خود ساخته است، از جمله Surge S1، Surge S2، Surge V1، P1 و G1. این تراشه ها برای بهبود عملکرد، عمر باتری و کیفیت دوربین گوشی های هوشمند شیائومی طراحی شده اند. این شرکت همچنین در حال توسعه تعدادی تراشه دیگر از جمله تراشه مودم 5G و تراشه خودران است. حتی گزارش شده است که شیائومی در حال جذب استعدادها از کسب و کار منحل شده تراشه Oppo است.

Xiaomi 13 Ultra با به‌روزرسانی جدید بهبودهایی در زمینه بازی و عمر باتری دریافت می‌کند

مقاله قبلی

نشت رندر شیائومی 14 پرو، صفحه نمایش خمیده و حاشیه های بسیار نازک

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *