خبر

Xiaomi 13 Ultra با به‌روزرسانی جدید بهبودهایی در زمینه بازی و عمر باتری دریافت می‌کند

0

Xiaomi 13 Ultra جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این برند است که دارای بهترین سیستم دوربین در کلاس و صفحه نمایش غوطه ور است. این گوشی یک بسته کامل با پردازنده قدرتمند، شارژ سریع و عمر باتری مناسب است. در حالی که شیائومی 13 Ultra را به عنوان یک گوشی گیمینگ تبلیغ نمی کند، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 این گوشی را قادر می سازد حتی از سخت ترین بازی ها نیز پشتیبانی کند. برای بهبود بیشتر تجربه، شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را برای 13 Ultra منتشر کرده است که برخی از مشکلات نرخ به‌روزرسانی را برطرف کرده و عمر باتری را بهبود می‌بخشد.

شیائومی 13 اولترا بهبودهای جدیدی دریافت می کند

به‌روزرسانی جدید برای واحدهای Xiaomi 13 Ultra (بررسی) در چین منتشر می‌شود. ناگفته نماند که این گوشی هوشمند حداقل هنوز در بازار جهانی موجود نیست. به روز رسانی نرم افزار از اشکالات و مشکلات مختلف گوشی مراقبت می کند. برای یکی، مشکل نرخ فریم غیرعادی ناشی از باز کردن میکروفون بازی را برطرف کرد. ظاهراً این یک اشکال بود که باعث می شد هنگام باز شدن یک بازی در هنگام استفاده از میکروفون، نرخ فریم کاهش یابد. به روز رسانی این باگ را برطرف می کند و تضمین می کند که نرخ فریم حتی زمانی که میکروفون در حال استفاده است ثابت می ماند.

علاوه بر این، از شر باگی که باعث می شد سیستم در زمانی که گوشی واقعاً داغ نشده بود، پیام هشداری را نمایش دهد، خلاص شد. به‌روزرسانی مطمئن می‌شود که پیام هشدار تنها زمانی نمایش داده می‌شود که تلفن بیش از حد گرم می‌شود. علاوه بر این، مشکل مصرف برق غیرعادی گاه به گاه CPU و بهینه سازی عمر باتری نیز برطرف شده است. همراه با رفع این اشکالات، به روز رسانی سیستم عامل برای Xiaomi 13 Ultra نیز سطح امنیتی دستگاه را تا می 2022 افزایش می دهد.

رونمایی شیائومی از یخچال 400L ایتالیایی Mijia با حاشیه های بسیار باریک

مقاله قبلی

لو ویبینگ می‌گوید شیائومی از تراشه‌ها دست نمی‌کشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *