خبر

شیائومی Civi 3 احتمالا تا پایان ماه می عرضه می شود

0

طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی گوشی بعدی خود با برند Civi برای بازار چین است. هنوز مشخص نیست که گوشی آینده Civi 2s یا Civi 3 نامیده می شود. طبق گزارش شیائومی، Civi 3 تا پایان ماه جاری (اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

این گزارش بیان می‌کند که ساخت جدید MIUI داخلی Xiaomi Civi 3 14.0.3.0.TMICNXM است که نشان می‌دهد تا پایان این ماه در بازار خانگی به فروش می‌رسد. حتی در این گزارش آمده است که Civi 3 در 30 می عرضه خواهد شد. از آنجایی که انتظار می رود این شرکت تاریخ عرضه را در روزهای آینده تایید کند، توصیه می شود منتظر اعلام رسمی باشید.

گفته می شود دستگاه شیائومی با شماره مدل 23046PNC9C که اخیراً توسط مقامات 3C چین تأیید شده است، Civi 3 آینده است. فهرست نشان می دهد که این دستگاه ممکن است از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می رود Civi 3 با صفحه نمایش OLED FHD+ 120 هرتز با لبه های خمیده و بریدگی قرص شکل وارد بازار شود. دومی ممکن است دارای یک جفت دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد. این دستگاه احتمالا دارای چیپست Dimensity 8200 و دوربین سری IMX8 سونی با پشتیبانی از OIS در پشت خواهد بود. جزئیات دیگر Civi 3 در دست نیست. به احتمال زیاد، این دستگاه در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.

Civi 3 تنها گوشی نیست که قرار است در ماه جاری در چین عرضه شود. گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که سری Realme 11 Pro، سری iQOO Neo 8، سری Honor 90، سری Vivo S17 و سری OPPPO Reno 10 نیز در این ماه در بازار خانگی عرضه خواهند شد.

عرضه تلویزیون شیائومی A55/A65 Competitive Edition با نمایشگر 4K و 120Hz

مقاله قبلی

سری 14 شیائومی مجهز به دوربین‌های لنز باریک WLG است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *