خبر

سری 14 شیائومی مجهز به دوربین‌های لنز باریک WLG است

0

شیائومی ماه گذشته پرچمدار Xiaomi 13 Ultra را معرفی کرد. با مشخصات برتر عرضه شد. این برند با دوربین های مارک لایکا و قابلیت های مختلف تصویربرداری، تصویربرداری موبایل را به سطح جدیدی رساند. اپل و هواوی در زمینه تصویربرداری موبایل رقبای قدرتمندی هستند. شیائومی می داند که جاده طولانی است و باید با تمام جزئیات آن را جلا داد.

شیائومی با AAC Technologies برای لنزهای با لنز WLG قرارداد امضا کرد

اکنون در یک توسعه جدید، یکی از کاربران Weibo بیان کرده است که شیائومی قراردادی را با AAC Technologies امضا کرده است، شرکتی که طراحی، توسعه و تولید طیف وسیعی از قطعات شامل بلندگوها، گیرنده‌ها، میکروفون‌ها و غیره را بر عهده دارد. قراردادی بین دو طرف برای تولید لنزهای با لنز WLG امضا شده است. با این کار، شیائومی قصد دارد از قابلیت های عکاسی خود استفاده کند. گفته می شود که نسل بعدی سری 14 شیائومی یکی از اولین محصولاتی است که از لنزهای رده بالا بهره می برد.

بسیاری از دستگاه های شیائومی از هیبریدهای شیشه ای پلاستیکی WLG زیادی استفاده کرده اند. شیائومی CIVI 2 از یک لنز هیبریدی شیشه ای-پلاستیکی WLG استفاده می کند که شامل یک لنز شیشه ای در سطح ویفر WLG و شش لنز پلاستیکی است که دیافراگم بزرگتر و لنز واضح تر ارائه می دهد. قرارداد با AAC Technologies گام مهمی در استراتژی شیائومی برای گوشی های هوشمند رده بالا است. علاوه بر این، این دو شرکت از شرکای قدیمی محسوب می شوند.

اخیرا، شیائومی و AAC Technologies همچنین آزمایشگاه مشترک دوربین Mi و AAC را تأسیس کرده اند که بر روی فناوری های جدید تصویربرداری کار خواهد کرد.

شیائومی Civi 3 احتمالا تا پایان ماه می عرضه می شود

مقاله قبلی

روتر 7000 شیائومی یک نیروگاه شبکه با ظرفیت 600 دستگاه است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *