خبر

عرضه تلویزیون شیائومی A55/A65 Competitive Edition با نمایشگر 4K و 120Hz

0

شیائومی از نسخه های رقابتی جدید تلویزیون های هوشمند سری A در چین رونمایی کرد. تلویزیون های جدید Xiaomi A55/A65 Competitive Edition دارای صفحه نمایش 4K با نرخ رفرش بالا 120 هرتز هستند.

Xiaomi TV A55/A65  با بدنه تمام فلزی، بلندگوهای دوگانه 10 واتی و موارد دیگر وارد بازار می‌شود!

مدل A55 دارای یک پنل 55 اینچی است در حالی که A65 دارای صفحه نمایش 65 اینچی است. نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 120 هرتز باعث می شود تلویزیون ها برای بازی، پخش صفحه نمایش و سایر برنامه های کاربردی بسیار مناسب باشند.


نسخه رقابتی تلویزیون شیائومی دارای طراحی یکپارچه فلزی است. رزولوشن صفحه نمایش مدل ها 3840 x 2160 پیکسل است، علاوه بر نمایشگر رنگی 1.07 میلیارد و امتیاز دلتا E تقریباً 2. تلویزیون Xiaomi Competitive Edition A55/A65 دارای دو بلندگوی 10 واتی با قدرت بالا است که با الگوریتم جلوه صوتی شیائومی ترکیب می شود. برای ارائه یک تجربه همهجانبه تلویزیون ها از رمزگشایی DTS پشتیبانی می کنند که تجربه تئاتر را در حین مشاهده به ارمغان می آورد.

تلویزیون های جدید شیائومی از اتصال هوشمند میدان دور در خانه پشتیبانی می کنند. این تلویزیون ها می توانند دستگاه ها را بررسی کنند، پیام ها را دریافت کنند و ابزارهای هوشمند خانه را با دستورات صوتی ساده کنترل کنند. این تلویزیون ها همچنین از نمایش بی سیم صفحه نمایش پشتیبانی می کنند و می توانند به اتصال چند صفحه نمایش دست یابند. دستگاه هایی که می توانند برای نمایش صفحه نمایش به تلویزیون ها متصل شوند شامل گوشی های هوشمند، نوت بوک ها و سایر سخت افزارهای سازگار هستند. رابط های اتصال شامل رابط های صوتی USB، HDMI، AV و S/PDIF می باشد.


Xiaomi TV A55 نسخه رقابتی  (260 دلار) قیمت دارد در حالی که A65 با قیمت  (~ 362 دلار) به فروش می رسد.  هنوز جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی تلویزیون های جدید شیائومی نسخه رقابتی وجود ندارد.

پشتیبانی نرم افزاری Xiaomi Mi 10 Lite Zoom به پایان رسید

مقاله قبلی

شیائومی Civi 3 احتمالا تا پایان ماه می عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *