خبر

پشتیبانی نرم افزاری Xiaomi Mi 10 Lite Zoom به پایان رسید

0

شیائومی Mi 10 Lite Zoom را در اواخر آوریل در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند به طور رسمی توسط Mi 10 Youth 5G در کشور خود عرضه شد. هرگز به بازارهای جهانی راه پیدا نکرد.

همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی برجسته این دستگاه دوربین زوم آن بود. این یکی از معدود میان رده های دارای دوربین زوم بود. دارای دوربین 8 مگاپیکسلی 5x تله فوتو است.

درست سه سال پس از عرضه آن، این شرکت اکنون پشتیبانی نرم افزاری این گوشی را کنار گذاشته است.

برای کسانی که نمی دانند، شیائومی لیست EOS (پایان پشتیبانی) را در وب سایت رسمی خود نگه می دارد. Mi 10 Lite Zoom اخیراً به لیستی اضافه شده است که پایان به روز رسانی نرم افزار رسمی خود را از این برند تأیید می کند.

این گوشی با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد. در حال حاضر، MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را بوت می کند. آخرین به روز رسانی نرم افزار آن در نوامبر 2022 عرضه شد.

ما امیدوار بودیم که شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای این گوشی هوشمند بدون ارتقای اندروید منتشر کند. اما متأسفانه، این اتفاق نخواهد افتاد.

اگرچه این دستگاه دقیقاً در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه نشده بود، شیائومی یک نوع بهینه‌سازی شده بدون دوربین زوم را در می 2020 منتشر کرد. آن تلفن به سادگی توسط Mi 10 Lite 5G عرضه شد. همچنین باید در ماه آینده به لیست EOS اضافه شود.

از سوی دیگر، دو مدل اصلی سری Mi 10 یعنی Mi 10 5G و Mi 10 Pro 5G دریافت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را به عنوان آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار اصلی خود آغاز کرده‌اند.

تصویر زنده Xiaomi MIX 5 طراحی جعبه‌ای، دوربین UD و مشخصات کلیدی را نشان می‌دهد

مقاله قبلی

عرضه تلویزیون شیائومی A55/A65 Competitive Edition با نمایشگر 4K و 120Hz

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *