خبر

تصویر زنده Xiaomi MIX 5 طراحی جعبه‌ای، دوربین UD و مشخصات کلیدی را نشان می‌دهد

0

پس از اینکه شایعات در مورد شیائومی میکس 5 در سال گذشته ساکت شد، این دستگاه گریزان بار دیگر به موضوع بحث تبدیل شد. MIX 5 در ابتدا قرار بود در سال 2022 عرضه شود، اما به دلایلی که هنوز نامشخص است، لغو شد. با این حال، گزارش اخیر احتمال عرضه در سال 2023 را افزایش داده و امیدها را برای دستگاه مورد انتظار دوباره زنده کرده است.

اخیراً اطلاعات فاش شده در Weibo توسط مشاور محبوب DCS منتشر شده است که تصویری را به اشتراک گذاشته است که ادعا می‌شود شبیه به Xiaomi MIX 5 است. یک دوربین زیر نمایشگر جالب اینجاست که MIX 5 شباهت زیادی به گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic 8 Pro دارد که اخیرا عرضه شده است. با بررسی دقیق تر، با توجه به این واقعیت که خطوط آنتن دقیقاً در همان مکان ها هستند، به احتمال زیاد این واقعاً یک Red Magic 8 Pro است. اما به احتمال زیاد این یک چیز واقعی است، دستگاه می تواند دارای مشخصات زیر باشد.

مشخصات شیائومی میکس 5

طبق یک تصویر زنده که توسط Tipster DCS در Weibo به بیرون درز کرده است، Xiaomi MIX 5 قرار است مشخصات قابل توجهی داشته باشد. گفته می شود این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.73 اینچی با وضوح 3200 در 1440 پیکسل است که احتمالاً یک پنل AMOLED خواهد بود. در زیر کاپوت، شایعه شده است که MIX 5 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای باتری قابل‌توجهی 4820 میلی‌آمپر ساعتی باشد تا در تمام طول روز کار کند. علاوه بر این، تصویر نشان می دهد که MIX 5 بر روی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 اجرا خواهد شد. به طور کلی، این مشخصات نشان می دهد که MIX 5 دستگاه قدرتمند و توانمندی خواهد بود که می تواند ارزش انتظار را داشته باشد.


در گذشته شایعه شده بود که Xiaomi MIX 5 با قابلیت شارژ سریع 200 واتی عرضه می شود. مشخص نیست که آیا این ویژگی در نسخه ارتقا یافته دستگاه گنجانده خواهد شد یا خیر. علاوه بر این، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که MIX 5 به یک دوربین جلوی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه در پشت مجهز می‌شود. گفته شد این تنظیمات شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی OIS، یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر است. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی در مورد مشخصات این دوربین وجود ندارد. باید دید محصول نهایی با این شایعات مطابقت خواهد داشت یا تغییراتی در دستگاه ایجاد خواهد شد.

رسمی: طراحی شیائومی 14 پرو نهایی شد

مقاله قبلی

پشتیبانی نرم افزاری Xiaomi Mi 10 Lite Zoom به پایان رسید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *