خبر

رسمی: طراحی شیائومی 14 پرو نهایی شد

0

سری Xiaomi 13 در ماه دسامبر در چین عرضه شد. این گوشی های هوشمند بعداً در اواخر فوریه در بازارهای جهانی معرفی شدند. هفته گذشته، این شرکت شیائومی 13 اولترا را معرفی کرد.

در مجموع، خانواده شیائومی 13 تازه است. با این حال، یکی از مدیران این شرکت در حال حاضر شروع به آزمایش طراحی یکی از تلفن های نسل بعدی کرده است.

به گزارش ITHome، یکی از کاربران اینترنتی از وی زو (دایرکتوری طراحی دپارتمان طراحی صنعتی شیائومی) پرسید که آیا شیائومی 14 پرو دارای طراحی مشابه Mi 11 Ultra است یا خیر.

در پاسخ به این سوال، مدیر اجرایی شرکت فاش کرد که طراحی شیائومی 14 پرو را نهایی کرده اند. او همچنین اضافه کرد که این طراحی از Mi 11 Ultra «شگفت‌انگیزتر» است.

شیائومی Mi 11 Ultra طراحی منحصر به فردی داشت. در پشت خود یک صفحه نمایش ثانویه برای اعلان ها، آب و هوا، کنترل های پخش موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. در واقع از صفحه نمایش Mi Band 5 استفاده می کرد.

این دستگاه بعد از Mi 10 Ultra دومین گوشی اولترا این شرکت بود. این اولین تلاش شیائومی برای یک گوشی متمرکز بر دوربین بود. درست مانند نسل فعلی شیائومی 12 پرو، پشتی سرامیکی داشت.

تا جایی که به Xiaomi 14 Pro مربوط می شود، ما هیچ جزئیاتی در مورد آن نداریم. این اولین بار است که ما در مورد آن صحبت می کنیم، و آن هم از یک مقام شرکت.

احتمالاً با پردازنده‌های نسل بعدی کوالکام اسنپدراگون 8 و سیستم دوربین ارتقا یافته عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا در سه ماهه آخر سال 2023 در چین در کنار مدل وانیلی معرفی خواهد شد.

3 مشخصه کلیدی Xiaomi MIX Fold فاش شد

مقاله قبلی

تصویر زنده Xiaomi MIX 5 طراحی جعبه‌ای، دوربین UD و مشخصات کلیدی را نشان می‌دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *