خبر

کنترلر بازی شیائومی با اتصال سیمی و بی سیم، پشتیبانی Steam منتشر شد

0

شرکت فناوری چینی شیائومی اخیراً یک کنترلر بازی جدید راه اندازی کرده است که دارای گزینه های اتصال سیمی و بی سیم است. این یک نسخه کوتاه شده از Xiaomi GamePad Elite Edition است که سال گذشته با مجموعه ای از ویژگی ها از جمله پشتیبانی حسی جسمی راه اندازی شد. کنترلر بازی Xiaomi با سیستم عامل های اندروید و ویندوز سازگار است.

کنترلر بازی شیائومی
ویژگی های کنترلر بازی شیائومی

این کنترلر به گونه ای طراحی شده است که با دستگاه های مختلف مانند رایانه های ویندوزی، تلویزیون های هوشمند اندروید، تلفن های همراه و تبلت ها سازگار باشد. همچنین از پلتفرم های مختلف بازی ابری مانند استیم، بازی های ابری شیائومی، Tencent Start، بازی های ابری Netease و غیره پشتیبانی می کند.

کنترلر بازی شیائومی دارای یک جوی استیک با اندازه بزرگ با دکمه ماشه خطی Hall است که می تواند افکت کنترل بازی را در هنگام گاز، ترمز و تیراندازی شبیه سازی کند. همچنین دارای یک ژیروسکوپ 6 محوره داخلی است که از کنترل حسی جسمی پشتیبانی می کند و چیدمان دکمه ارگونومیک به کاهش استرس مچ دست در جلسات طولانی بازی کمک می کند. این کنترلر از سه روش اتصال پشتیبانی می کند: گیرنده بی سیم (با آداپتور WiFi همراه است)، بلوتوث و کابل داده. همچنین می‌تواند دستگاه‌های بدون دسته را با عملکرد نقشه‌برداری مرکز بازی شیائومی بازی کند.

علاوه بر این، کنترلر بازی شیائومی دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی است که 20 ساعت دوام می آورد. باتری را می توان با استفاده از کنترلر در حالت اتصال سیمی شارژ کرد. علاوه بر این، از اتصال دو دسته در رایانه های ویندوزی و تلویزیون های هوشمند برای حالت بازی دو نفره پشتیبانی می کند.

شیائومی 13 اولترا به طور رسمی رونمایی شد، دارای دستگیره دوربین منحصر به فرد و محافظ IP68

مقاله قبلی

اسمارت بند شیائومی 8 با نمایشگر 60 هرتزی و عمر باتری 16 روزه معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *