خبر

شیائومی 13 اولترا به طور رسمی رونمایی شد، دارای دستگیره دوربین منحصر به فرد و محافظ IP68

0

طرفداران شیائومی بی صبرانه منتظر رونمایی رسمی از گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترا بودند که مدت ها بود دستخوش افشاگری های گذشته بود. اخیراً گزارش شده است که دستگاه با یک درصد باتری 60 دقیقه دوام می آورد که قابل توجه بود. اصطلاح «قاتل پرچم‌دار» اغلب بی‌احتیاطی در صنعت گوشی‌های هوشمند مطرح می‌شود، اما شیائومی در گذشته موفق به انجام این کار شده است و به نظر می‌رسد این شرکت در مسیر رسیدن دوباره به همان موفقیت است. شیائومی 13 اولترا اکنون به طور رسمی توسط این شرکت رونمایی شده است و برخی از ویژگی های چشمگیر این گوشی هوشمند را در تمام شکوه آن برجسته می کند. این دستگاه با یک برگه مشخصات چشمگیر و طراحی شیک، قرار است بازار را طوفانی کند.

یکی از بارزترین ویژگی های این گوشی هوشمند طراحی پشتی آن است. این دوربین در گذشته به صورت آنلاین ظاهر شده بود، اما با این وجود، قاب پشتی سبز زیتونی و چرم رنگدانه‌دار همراه با طراحی دوربین به جذابیت بصری خیره‌کننده کمک می‌کند. و این همه چیز نیست – دستگاه همچنین دارای یک ماژول دوربین دیسکی است که در یک دایره طلایی پیچیده شده است که ظرافتی را به طراحی کلی می بخشد. در زیر کاپوت، شیائومی 13 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه LPDDR5X و فلش مموری UFS 4.0 بسیار خوب است. همچنین تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد که حتی برای سختگیرترین کاربران نیز کافی است. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که این گوشی هوشمند IP68 ضد گرد و غبار و ضد آب است.

ستاره واقعی نمایش قابلیت های تصویربرداری دستگاه است. Xiaomi 13 Ultra دارای لنز جدید Leica Summicron، نسل جدیدی از دوربین‌های این شرکت و دیافراگم بزرگ در تمام فواصل کانونی است. این دستگاه مجهز به چهار دوربین لایکا است که همگی 50 میلیون پیکسل هستند و دارای دیافراگم بزرگ هستند. از عکس‌های فوری، عکس‌برداری از صحنه‌های شبانه و فیلم‌برداری 8K پشتیبانی می‌کند که آن را به رویای یک عکاس تبدیل می‌کند. این دستگاه از 4 سنسور سونی بهره می برد که یکی از آن ها IMX989 و سنسورهای دیگر همگی IMX858 هستند. دوربین اصلی شیائومی 13 اولترا همچنین دارای دیافراگم متغیر یک اینچی لایکا است که دارای دو اندازه دیافراگم f/1.9 و f/4.0 است. این ویژگی دستگاه را قادر می سازد تا عکس های خیره کننده ای را در شرایط نوری مختلف بگیرد و برای علاقه مندان به عکاسی عالی است.

این دستگاه همچنین از نظر عمر باتری یک نیروگاه است. با باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا، از شارژ 90 واتی و شارژ بی سیم تا 50 وات پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین مجهز به فناوری اتلاف حرارت پمپ خنک کننده حلقوی حلقوی است که آن را قادر می‌سازد بدون افت فریم در طول فرآیند به عکاسی پیوسته با فریم 4K 60 دست یابد.

برای اینکه همه چیز بیشتر عکاسی باشد، این شرکت همچنین یک مجموعه دسته دوربین اختیاری را برای Xiaomi 13 Ultra منتشر کرده است. این دسته دستگیره بیشتر شبیه دوربین است و مکمل قاب پشتی شیبدار دستگاه است. این یک وسیله جانبی عالی برای کسانی است که عکاسی خود را جدی می گیرند و می خواهند بیشترین بهره را از دستگاه خود ببرند. گزارش قبلی قبلاً فاش کرده بود که این گوشی در سه پیکربندی مانند 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. قیمت این مدل‌ها به ترتیب 6299 یوان (916 دلار)، 6799 یوان (990 دلار) و 7499 یوان (1090 دلار) است. بهترین تریم حافظه رم 16 گیگابایتی + 1 ترابایت حافظه داخلی ممکن است 7999 یوان (1163 دلار) قیمت داشته باشد.

شیائومی می خواهد نمایشگری را مستقیماً زیر شیشه جلوی اتومبیل شما اضافه کند، پتنت فنی برای خودروی شیائومی ثبت شد

مقاله قبلی

کنترلر بازی شیائومی با اتصال سیمی و بی سیم، پشتیبانی Steam منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *