خبر

شیائومی می خواهد نمایشگری را مستقیماً زیر شیشه جلوی اتومبیل شما اضافه کند، پتنت فنی برای خودروی شیائومی ثبت شد

0

شیائومی، برند فناوری الکترونیک چینی که به خاطر پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند خود در جهان شناخته می‌شود، بیان کرده است که این شرکت به دنبال ورود به فضای خودرو با اولین خودروی الکتریکی آینده این برند است که قرار است در سال 2024 در بازارهای چین معرفی شود. .

و اخیراً در پایگاه داده ملی ثبت اختراع چین مشاهده شد که فناوری ثبت اختراع “خودروی شیائومی” توسط سازمان نظارتی این کشور در 11 آوریل 2023 تایید شده است. نام فناوری ثبت اختراع به صورت کاملاً مستقیم بیان شده است، زیرا فناوری ثبت اختراع تایید شده است. به نام «خودرو (استفاده عملی)»، و توسط شرکت محدود خودرو شیائومی، که یکی از شرکت‌های تابعه گروه شیائومی مستقر در پکن است، ثبت شده است.

پتنت “خودرو شیائومی” دارای جزئیات بسیار جذاب و هیجان انگیزی است که توسط ITHome، یک سازمان خبری فناوری در کشور به اشتراک گذاشته شده است. مهم‌تر از همه، ظاهراً خودروی شیائومی یک صفحه‌نمایش شفاف در زیر شیشه جلویی شیشه‌ای تعبیه شده است که به عبارت ساده‌تر به این معنی است که شما یک تلویزیون شفاف به عنوان شیشه جلو خواهید داشت.

نمونه اولیه پنجره صفحه نمایش خودرو شفاف توسط BOE، 2022
این فناوری جدید ثبت اختراع شیشه جلوی صفحه نمایش شفاف به نظر می رسد آینده نگرانه است، و در توضیحات ثبت اختراع، گفته شده است که این فناوری به رانندگان کمک می کند تا اطلاعات خودرو را راحت تر مشاهده کنند و ایمنی رانندگی را بهبود بخشد. برای مثال، اکثر وسایل نقلیه دارای پانل ابزار یا داشبورد در جلوی فرمان هستند و رانندگان باید به پایین نگاه کنند تا اطلاعات خودرو را به وضوح ببینند، که برای رانندگی ایمن مناسب نیست. خودروی شیائومی قرار است اطلاعات مورد نیاز شما را داشته باشد تا مستقیماً روی صفحه جلوپنجره نمایش داده شود تا چشمان شما را به جاده نگاه دارد و در عین حال داده‌های مهمی مانند سرعت خودرو، اعلان‌ها و داده‌های شارژ باتری خودروهای الکتریکی را نیز برای شما نمایش دهد.

طبق برنامه رسمی شیائومی، خودروهای شیائومی به طور رسمی تولید انبوه خود را در سال 2024 آغاز خواهند کرد. اخیراً، لو ویبینگ در کنفرانس گزارش مالی گفت که توسعه خودروی شیائومی طبق برنامه قبلی به طور کامل در حال پیشرفت است. به گفته لی جون، این شرکت “بیش از انتظارات” است و گفته می شود که بسیار جلوتر از برنامه اولیه تعیین شده است. لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، گفت: «با قضاوت از وضعیت فعلی، احساس می‌کنم که تجارت خودروی شیائومی همچنان طبق برنامه به آرامی پیش می‌رود.

شیائومی اسمارت بند 8 حالت های جدید دویدن و بوکس را معرفی می کند

مقاله قبلی

شیائومی 13 اولترا به طور رسمی رونمایی شد، دارای دستگیره دوربین منحصر به فرد و محافظ IP68

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *