خبر

شیائومی اسمارت بند 8 حالت های جدید دویدن و بوکس را معرفی می کند

0

عرضه شیائومی بند 8 قبلا در ارتباط با شیائومی 13 اولترا تایید شده بود. این آخرین نسخه از بند هوشمند دارای مجموعه جدیدی از تسمه های بازطراحی شده است که به کاربران امکان شخصی سازی لوازم جانبی خود را به دلخواه می دهد. علاوه بر این، این برند پشتیبانی از لوازم جانبی را معرفی کرده است. اکنون، دو حالت جدید یا به عبارتی “ویژگی ها” برای ردیاب تناسب اندام آینده تایید شده است.

بند هوشمند شیائومی 8
حساب رسمی Weibo شیائومی اسمارت لایف اضافه شدن دو ویژگی جدید به نام‌های “حالت Bean Mode” و “Interactive Boxing Mode” را برای بند هوشمند 8 شیائومی تایید کرده است. حالت بوکس تعاملی به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران را قادر می‌سازد داده‌ها را ردیابی کنند. مربوط به حواس جسمانی یا سیستم های حسی جسمی در حین عمل است.

این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که در زمینه بوکس تهاجمی هستند مفید خواهد بود و به آنها اجازه می دهد عملکرد خود را نظارت کنند. علاوه بر این، در حالی که این حالت خاص فعال است، کاربران به سایر داده‌های اولیه مانند ضربان قلب نیز دسترسی خواهند داشت.

در مورد حالت Running Bean، این حالت به گونه ای طراحی شده است که در حین دویدن فعال شود. هنگامی که حالت لوبیا در حال اجرا فعال می شود، داده های ضروری از جمله فرکانس گام، طول گام، نیروی ضربه به زمین و روش فرود روی زمین را ردیابی می کند. کاربران می توانند با دسترسی به اطلاعات بیشتر با جزئیات بیشتر با استفاده از برنامه همراه، عملکرد در حال اجرا خود را تجزیه و تحلیل کنند.

علاوه بر این، انتظار می رود که کاربران با استفاده از بند سازگار، به جای روی دست، بند هوشمند را بین بند کفش خود ببندند.

افشای اطلاعات و تصاویر قبلی تایید می کند که شیائومی اسمارت بند 8 دارای صفحه نمایش AMOLED به شکل قرص خواهد بود که مشابه مدل قبلی خود خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این گروه دارای قابلیت‌های ردیابی بهبودیافته باشد. همچنین پیش بینی می شود که شامل عملکردهای اساسی ردیابی فعالیت، از جمله پایش ضربان قلب، اندازه گیری اکسیژن خون، ردیابی خواب و نظارت بر استرس باشد. علاوه بر این، ممکن است از ویژگی های NFC و دستیار صوتی پشتیبانی کند.

عرضه پاور بانک 10000 میلی آمپری شیائومی 22.5 واتی لایت با نمایه باریک

مقاله قبلی

شیائومی می خواهد نمایشگری را مستقیماً زیر شیشه جلوی اتومبیل شما اضافه کند، پتنت فنی برای خودروی شیائومی ثبت شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *