خبر

عرضه پاور بانک 10000 میلی آمپری شیائومی 22.5 واتی لایت با نمایه باریک

0

شیائومی اخیرا پاوربانک جدیدی به نام پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی 22.5 وات لایت شیائومی در چین معرفی کرده است. این دستگاه دارای یک پورت USB Type-C و دو درگاه USB Type-A است که به کاربران امکان می دهد چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. مهمتر از همه، این لوازم جانبی باریک با ضخامت 15 میلی متر و وزن آن فقط 225 گرم است. حتی، طرفین آن برای گرفتن راحت خمیده هستند.

این پاوربانک علاوه بر ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعتی خود، با پروتکل های مختلف شارژ سریع از جمله PD3.0، QC3.0، AFC، FCP، SCP، PE و SFCP سازگار است. این بسته باتری را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های سازگار را تا حداکثر ۲۲.۵ وات از طریق درگاه USB Type-C و حداکثر تا ۱۲ وات از طریق درگاه‌های USB Type-A شارژ کند. علاوه بر این، خود پاوربانک را می توان با استفاده از یک شارژر سازگار تا 22.5 وات شارژ کرد.

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر ساعت 22.5 وات لایت
شیائومی ادعا می‌کند که پاوربانک جدیدش می‌تواند آیفون‌ها را با سرعت ۲۰ وات شارژ کند و این امکان را به آیفون ۱۳ می‌دهد که تقریباً در ۲ ساعت به طور کامل شارژ شود. علاوه بر این، پاوربانک می تواند شیائومی 13 را تنها در 1.3 ساعت به طور کامل شارژ کند. بسته باتری همچنین دارای فناوری شارژ هوشمند است که به آن امکان می دهد بسته به دستگاه و سناریو بین سرعت های شارژ مختلف جابجا شود و امکان شارژ سایر گجت ها مانند هدفون TWS را فراهم می کند.

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر ساعت 22.5 وات
برای اطمینان از ایمنی کاربر، پاوربانک دارای چندین ویژگی حفاظتی مانند حفاظت در برابر جریان بیش از حد، حفاظت در برابر ولتاژ بیش از حد، حفاظت در برابر دمای بیش از حد، حفاظت در برابر اتصال کوتاه و حفاظت در برابر ولتاژ پایین است. همچنین دارای نشانگر LED در قسمت بالایی است.

شیائومی پتنت منحصر به فرد تلفن تاشو و فناوری دوربین را دریافت کرد

مقاله قبلی

شیائومی اسمارت بند 8 حالت های جدید دویدن و بوکس را معرفی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *