خبر

شیائومی 13Ultra ممکن است همان گوشی USB 3.0 شیائومی باشد که شما آرزویش را داشتید

0

شیائومی در فناوری USB عقب مانده است و همچنان به پورت USB 2.0 قدیمی گوشی های خود پایبند است. این کاملاً گیج کننده است که چرا این برند به USB 3.0 سوئیچ نکرده است، به خصوص زمانی که دیگر بازیگران اصلی بازار مانند سامسونگ قبلاً این کار را انجام داده اند. با این حال، از سال گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شیائومی در حال آزمایش USB 3.0 است و به نظر می رسد شیائومی 13 اولترا آینده ممکن است اولین تلفن همراه با این ارتقاء مورد انتظار باشد.

به گفته یک منبع موثق، Xiaomi 13 Ultra آینده مجهز به درگاه USB 3.x خواهد بود. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین باری است که یک گوشی هوشمند شیائومی از این استاندارد USB خاص استفاده می کند. در حال حاضر، تنها برخی از گوشی های بازی از زیر نام تجاری شیائومی Black Shark از استاندارد USB 3.0 پشتیبانی می کنند.

این باید برای شما به عنوان یک مصرف کننده بسیار مهم باشد زیرا USB 3.0 سرعت بهتر و مدیریت انرژی کارآمدتری نسبت به USB 2.0 ارائه می دهد. همچنین امکان خروجی نمایشگرهای با وضوح بالا را به HDMI فراهم می کند. این می تواند به ویژه در سناریوهای مختلف سودمند باشد. به عنوان مثال، زمانی که می خواهید یک نمایش اسلاید ارائه دهید یا در یک صفحه بزرگتر بدون آداپتور جداگانه ارائه دهید.

برای یادآوری، شیائومی 13 اولترا در ماه جاری در بازار جهانی عرضه خواهد شد. درست مانند Xiaomi 12S Ultra سال گذشته، این گوشی تجربه عکاسی درجه یک را با تنظیم دوربین چهارگانه تنظیم شده توسط لایکا ارائه می دهد. این گوشی که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می کند، از شارژ سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. این گوشی می تواند تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی UFS 4.0 داشته باشد و اندروید 13 را بدون نسخه اجرا کند.

توقف اپ استور شیائومی از پشتیبانی اپلیکیشن های 32 بیتی از ماه جولای و تغییر به 64 بیتی

مقاله قبلی

عکس واقعی پوکو F۵ پرو به صورت آنلاین منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *