خبر

عکس واقعی پوکو F۵ پرو به صورت آنلاین منتشر شد

0

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان این ماه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار قاتل سری Poco F5 خود را عرضه کند و نشت جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده است که طراحی Poco F5 Pro آینده را به نمایش می‌گذارد.

این پوستر که توسط هاردیک دسای در توییتر ضبط شده است، یک سند فهرست داخلی FCC را به دست آورده است که طراحی پشتی Poco F5 Pro را در گزینه رنگ سفید آن نشان می دهد.

Poco F5 Pro به رنگ سفید، منبع: Hardik Desai در توییتر
تصویر واقعی Poco F5 Pro همانطور که در لیست نشان داده شده است، به وضوح شباهت زیادی به گوشی هوشمند Redmi K60 دارد که در ژانویه امسال در چین به فروش رسید، با جزیره بزرگ دوربین مستطیلی آن در سمت چپ بالای قاب گوشی هوشمند. واحدهای دوربین سه گانه دستگاه ابعاد و پشت براق نیز درست است و با نام تجاری Poco در سمت چپ، به نظر می رسد Poco F5 Pro یک Redmi K60 تغییر نام تجاری برای بازار جهانی باشد.


در مورد مشخصات Poco F5 Pro، این گوشی هوشمند اولین دستگاه پوکو خواهد بود که دارای شارژ بی سیم است، با باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ سریع بی سیم 30 واتی. در زیر کاپوت، Poco F5 Pro از پردازنده پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 توسط Qualcomm بهره می برد.

در مورد نمایشگر، Poco F5 Pro دارای یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 1400 نیت، 68.7 میلیارد رنگ، پشتیبانی از طیف رنگی DCI P3 و کاهش نور با فرکانس بالا 1920 هرتز PWM است. این دستگاه همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز خواهد بود.

دوربین های Poco F5 Pro همان سنسور اصلی Omnivision OV64B با تثبیت کننده OIS مانند Poco F4 سال گذشته، در کنار همان لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهند بود.

علاوه بر Poco F5 Pro، Poco F5 استاندارد (با نام تجاری Redmi Note 12 Turbo) نیز در ماه آوریل در کنار برادرش عرضه خواهد شد.

شیائومی 13Ultra ممکن است همان گوشی USB 3.0 شیائومی باشد که شما آرزویش را داشتید

مقاله قبلی

شیائومی پتنت منحصر به فرد تلفن تاشو و فناوری دوربین را دریافت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *