خبر

شیائومی اسپیکر XiaoAI Kids Edition را معرفی کرد

0

شیائومی بلندگوی هوشمند Xiaoai Speaker Kids Edition را منتشر کرده است که برای کودکان 3 تا 6 ساله طراحی شده است. این محصول بخشی از اکوسیستم هوشمند شیائومی است و ویژگی‌های مختلفی را برای پشتیبانی از یادگیری و سرگرمی کودکان ارائه می‌کند.

بلندگوی شیائومی مجموعه‌ای غنی از محتوا، از جمله داستان‌ها، درس‌های انگلیسی و منابع دانشی را ارائه می‌دهد که تجربه یادگیری روشن‌کننده و جذابی را برای کودکان فراهم می‌کند. محتوا به گونه ای تنظیم و طراحی شده است که برای کودکان گروه سنی هدف مناسب باشد.

این اسپیکر شیائومی از پخش آفلاین و برنامه های دیسک شبکه پشتیبانی می کند و به کودکان امکان می دهد حتی بدون اتصال به اینترنت به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. اندازه جمع و جور این محصول به گونه ای طراحی شده است که در کف دست کودک قرار می گیرد و برداشتن و حرکت آن را آسان می کند. دستگیره ها و دکمه ها نیز به راحتی قابل کار هستند، که کودکان را تشویق می کند تا با بلندگو ارتباط برقرار کنند و ویژگی های آن را کشف کنند.

Speaker Kids Edition Xiaomi XiaoAI ظاهری منحصربه‌فرد دارد و دارای طراحی حیوان خانگی بیونیک است که هم زیبا و هم کاربردی است. این اسپیکر دارای برچسب‌های ایموجی DIY است که کودکان می‌توانند از آن برای شخصی‌سازی بلندگوی خود استفاده کنند و آن را به یک لوازم جانبی سرگرم‌کننده و خلاقانه برای اتاق خود تبدیل کنند. این محصول از مواد ضخیم ABS ساخته شده است که باعث دوام و مقاومت در برابر افتادن و افتادن می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این اسپیکر، نسخه داخلی Xiao Ai Classmate Children’s Edition آن است. این نسخه سفارشی شده از همکلاسی شیائو آی، محتوای پاسخ با فیلتر سبز را ارائه می دهد و از مناسب بودن محتوا برای کودکان اطمینان می دهد. ویژگی تشخیص صدا نیز برای تلفظ و تلفظ کودکان بهینه شده است و این اطمینان را می دهد که گوینده می تواند آنچه را که کودکان به درستی می گویند درک کند.

والدین می توانند با استفاده از برنامه بلندگوی Xiaoai با پیام های صوتی فرزندان خود ارتباط برقرار کنند، حتی زمانی که آنها در خانه نیستند. این ویژگی به والدین اجازه می دهد تا با فرزندان خود در ارتباط باشند و فعالیت های آنها را روی بلندگو نظارت کنند.

فروش جهانی ردمی نوت از مرز 320 میلیون دستگاه گذشت

مقاله قبلی

توقف اپ استور شیائومی از پشتیبانی اپلیکیشن های 32 بیتی از ماه جولای و تغییر به 64 بیتی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *