خبر

فروش جهانی ردمی نوت از مرز 320 میلیون دستگاه گذشت

0

سری Redmi Note یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان است. در اوایل دسامبر، شیائومی فاش کرد که تا به امروز بیش از 300 میلیون دستگاه فروخته است.

تنها سه ماه بعد، این شرکت فاش کرد که اکنون تعداد بیشتری Redmi Notes را فروخته است. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی برای گفتن دارد. دیروز در رویداد معرفی Redmi Note 12 Turbo، شیائومی فاش کرد که فروش سری Redmi Note در سراسر جهان از 320 میلیون دستگاه فراتر رفته است. به عبارت دیگر، این شرکت در سه ماه گذشته موفق به فروش 20 میلیون دستگاهی شده است.

همچنین اعلام کرد که Redmi Note 11 یکی از 10 گوشی هوشمند پرفروش در سراسر جهان در سال 2022 بوده است. طبق آمار Canalys، 18 میلیون دستگاه Redmi Note 11 در سال گذشته فروخته شده است. این گوشی با آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس گره خورده است.

متأسفانه، اگرچه رقم فروش بالا به نظر می رسد، مجموع محموله ها از چند فصل گذشته کاهش یافته است. به عنوان مثال، شیائومی بیش از 40 میلیون دستگاه Redmi Notes را تنها در 5 ماه در سال 2021 فروخت.

برخلاف سال‌های قبل، شیائومی اکنون طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را در بخش‌های قیمتی مختلف تحت سری Redmi Note می‌فروشد. با این حال، نتوانست به رکوردهای فروش قبلی خود برسد.

بازار جهانی گوشی های هوشمند اکنون اشباع شده است. مصرف کنندگان برای مدت طولانی تری از گوشی های قدیمی خود استفاده می کنند. شرایط اقتصادی فعلی نیز کمکی نمی کند.

آغاز جنگ قیمتی شیائومی با Redmi Note 12 Turbo علیه OnePlus در چین

مقاله قبلی

شیائومی اسپیکر XiaoAI Kids Edition را معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *