خبر

آغاز جنگ قیمتی شیائومی با Redmi Note 12 Turbo علیه OnePlus در چین

0

رقابت در فضای گوشی های میان رده در سال 2023 در حال داغ شدن است زیرا شیائومی بالاخره امروز از گوشی موردانتظار Redmi Note 12 Turbo این شرکت در چین رونمایی کرد تا OnePlus Ace 2V را به چالش بکشد. شیائومی با قیمت رقابتی در برابر OnePlus، حتی در مراسم راه اندازی اعلام کرد که این شرکت در حال جنگ قیمتی علیه رقبای خود در چین برای سال 2023 است.


این اعلامیه توسط رئیس گروه شیائومی و مدیر کل برند ردمی، لو ویبینگ در مراسم معرفی امروز در چین منتشر شد. نسخه ترجمه شده “اعلام جنگ قیمت” توسط رئیس گروه شیائومی این بود که “اگر جنگی است که می خواهید، اجازه دهید جنگ قیمت گوشی های هوشمند آغاز شود.” شیائومی از رقبای خود در چین استقبال می کند تا Redmi Note 12 Turbo خود را با عملکرد بهتر و قیمت های مقرون به صرفه تر کاهش دهد. این برند معتقد است که رقابت سالم برای پیشبرد نوآوری گوشی های هوشمند در صنعت مورد نیاز است.

انتظار می‌رود Redmi Note 12 Turbo و OnePlus Ace 2V به ترتیب به‌عنوان Poco F5 و OnePlus Nord 3 برای بازارهای جهانی معرفی شوند و رئیس گروه شیائومی نیز جدول زیر را به اشتراک گذاشته و قیمت فروش مربوطه خود را در چین نشان می‌دهد.

Redmi Note 12 Turbo، ارزان‌ترین گوشی هوشمند 1 ترابایتی جهان است که می‌توانید بخرید و رکورد قبلی یعنی Realme GT Neo 5 240W 1 TB را شکست. Redmi Note 12 Turbo برای خریدارانی که به دنبال یک گوشی هوشمند بزرگ با ظرفیت 1 ترابایت هستند، بیش از 25 درصد در هزینه صرفه جویی می کند.

Redmi Note 12 Turbo که امروز معرفی شد، جدیدترین چیپست Snapdragon 7+ Gen 2 Qualcomm را دارد که همتراز با Snapdragon 8+ Gen 1 SoC موجود در Realme GT Neo 5 و بهتر از MediaTek Dimensity 9000 موجود در OnePlus Ace است. 2 ولت این دستگاه تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 3.1 دارد. شیائومی همچنین یک محفظه خنک کننده بخار 3725 میلی متری را برای اتلاف گرما بهتر در دستگاه تعبیه کرده است که به عملکرد بهتر در مدت زمان طولانی تر منجر می شود.

Redmi Note 12 Turbo همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی می گیرد.

ردمی ممکن است فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی را به تولید انبوه برساند

مقاله قبلی

فروش جهانی ردمی نوت از مرز 320 میلیون دستگاه گذشت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *