خبر

ردمی ممکن است فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی را به تولید انبوه برساند

0

بر اساس اطلاعاتی که به نام Digital Chat Station منتشر می کند، شیائومی در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی است که می تواند یک گوشی هوشمند را تنها در پنج دقیقه به طور کامل شارژ کند. این شرکت اخیراً نسخه اصلاح شده Redmi Note 12 Pro+ را به نمایش گذاشته است که به این موفقیت دست یافته است و به نظر می رسد که این فناوری در آینده نزدیک در مدل های تولید انبوه نیز اعمال شود.


نسخه اصلاح شده ردمی نوت 12 پرو پلاس، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی خود را تنها در دو دقیقه تا 50 درصد شارژ می کند و با استفاده از فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی، تنها در پنج دقیقه به طور کامل شارژ می شود. این فناوری به حداکثر توان 290 وات می رسد که نزدیک به سطح 300 وات است.

فناوری شارژ فوق سریع Redmi 300W نتیجه طراحی خلاقانه و مواد جدید، از شارژر گرفته تا معماری شارژ گوشی و باتری است. این شارژر از محلول GaN (نیترید گالیوم) یکپارچه نسل چهارم استفاده می کند که همان اندازه شارژر 210 واتی قبلی شیائومی را حفظ می کند، اما با افزایش 43 درصدی قدرت، به چگالی توان 2.31W/cm³ دست می یابد.

معماری شارژ شامل یک تراشه پمپ شارژ سفارشی 6:2 با حداکثر راندمان تبدیل 98٪ است. این مشکل گرمایش جریان زیاد در مسیر ورودی شارژ را حل می کند و افزایش دمای شارژ از منبع را کاهش می دهد. پمپ‌های شارژ چندگانه در یک طرح غیرمتمرکز چیده شده‌اند تا به طور موثر از تولید گرمای متمرکز جلوگیری کنند و به اوج قدرت پایدار برای بیش از 2 دقیقه اجازه می‌دهند.

فناوری شارژ فوق سریع Redmi 300W پیشرفتی در فناوری شارژ سریع است و می تواند نحوه استفاده ما از گوشی های هوشمند را تغییر دهد. با قابلیت شارژ کامل گوشی هوشمند تنها در پنج دقیقه، کاربران دیگر نگران تمام شدن باتری در حین حرکت نخواهند بود. این فناوری می‌تواند برای دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ و وسایل نقلیه الکتریکی نیز کاربرد داشته باشد.

تاریخ عرضه و اینکه کدام مدل خاص این ویژگی را داشته باشد در حال حاضر نامشخص است، اما با نمایش موفقیت آمیز Redmi Note 12 Pro+ تغییر یافته، فقط زمان زیادی است که شاهد این فناوری در گوشی های هوشمند تولید انبوه باشیم.

ردمی نوت خود را از طریق این بازی بسازید!

مقاله قبلی

آغاز جنگ قیمتی شیائومی با Redmi Note 12 Turbo علیه OnePlus در چین

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *