خبر

ردمی نوت خود را از طریق این بازی بسازید!

0

شیائومی مطمئناً یکی از خلاق ترین و مبتکرترین برندهای فناوری بوده است. آنها اکنون یک بازی جدید را در وب سایت خود اعلام کرده اند. Redmi Note Series – گوشی خود را بسازید. همانطور که از نام آن پیداست، قرار است شما مشخصات سخت افزاری مورد نظر خود را بردارید و آنها را در یک دستگاه داخل بازی مونتاژ کنید.


کاربران اکنون می توانند بازی را شروع کنند. اکنون با چندین گزینه مختلف ارتقا پیدا خواهید کرد و می توانید یکی را انتخاب کنید که نیاز شما را برآورده کند. در اینجا گزینه 2 یعنی صفحه صاف ابریشمی، شارژ سریع و غیره را انتخاب می کنیم. حال قرار است قسمت های مختلف دستگاه مانند نمایشگر، دوربین و پردازنده را داخل بازی جمع کنید.


قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و مونتاژ می کنیم، قطعاتی که انتخاب کردیم صفحه نمایش 120 هرتزی Super AMOLED، چیپست مدیاتک Dimensity 1080، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. اکنون دستگاه آماده است و سایت اکنون از شما می خواهد که رنگ مورد نظر گوشی هوشمند را انتخاب کند. در اینجا، ما آبی را انتخاب کردیم.


در نهایت دستگاه ما با مشخصاتی که انتخاب کردیم کاملا آماده است. دستگاهی که دریافت کردیم Redmi Note 12 Pro 5G بود. با توجه به مشخصاتی که انتخاب می کنید دستگاه را دریافت خواهید کرد. در پایان به کاربران عنوان “Redmi Note Advanced Engineer” و پیشنهاداتی مانند; خرید Redmi Note 12 Pro + 5G و دریافت Redmi Band 2 به صورت رایگان و خرید Redmi Note 12 و دریافت جعبه رمز و راز.

بله، این یک بازی تبلیغاتی جالب شیائومی است. متأسفانه، شما نمی توانید گوشی هوشمند را به طور کامل مطابق میل خود شخصی سازی کنید. این بازی به گونه ای ساخته شده است که کاربران فقط می توانند از بین گوشی های هوشمند Redmi انتخاب کنند. اگر قصد خرید گوشی هوشمند سری ردمی نوت 12 را دارید، می توانید این بازی را امتحان کنید که ممکن است به پیشنهادات جالبی منجر شود.

ردمی واچ 3 در سراسر جهان عرضه شد، عمر باتری 12 روزه با نمایشگر بزرگ!

مقاله قبلی

ردمی ممکن است فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی را به تولید انبوه برساند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *