خبر

ردمی واچ 3 در سراسر جهان عرضه شد، عمر باتری 12 روزه با نمایشگر بزرگ!

0

Redmi Watch 3 در کنار سری Redmi Note 12 به صورت جهانی عرضه شد. Redmi Watch 3، ردیاب تناسب اندام مقرون به صرفه شیائومی پس از 3 ماه در بازار جهانی عرضه شد. Redmi Watch 3 دارای ویژگی‌های GPS و طراحی فانتزی است.

Redmi Watch 3 دارای یک بند جداشدنی است که به شما امکان می دهد سبک منحصر به فردی برای ساعت خود ایجاد کنید. علاوه بر روکش‌های معمولی، شیائومی رنگ‌های آبی آبی و سبز لیمویی را برجسته می‌کند. Redmi Watch 3 دارای ابعاد 42.58 x 36.56 x 9.99 میلی متر و وزن 37 گرم است.

ردمی واچ 3


این ساعت هوشمند دارای باتری 289 میلی آمپر ساعتی است و شیائومی وعده عمر باتری تا 12 روز را می دهد. این باتری صفحه نمایش 1.75 اینچی OLED را تامین می کند. صفحه نمایش Redmi Watch 3 دارای حداکثر روشنایی 600 نیت است که برای اکثر شرایط عالی است. Redmi Watch 3 دارای بلوتوث 5.2 است و در برابر آب 5 ATM مقاوم است. همچنین مانند بسیاری از ساعت های هوشمند موجود، از سطح اکسیژن خون و ضربان قلب و نظارت بر خواب پشتیبانی می کند.

Redmi Watch 3 از 5 سیستم موقعیت یابی مختلف پشتیبانی می کند که اطلاعات مکان ذخیره شده شما را دقیق تر می کند (Beidou، GPS، GLONASS، Galielo، QZSS). اگرچه شیائومی گزینه های رنگی مختلفی را ارائه می دهد، اما در حال حاضر فقط رنگ های مشکی و طلایی در دسترس هستند.

تلویزیون شیائومی S75، S65 با نمایشگر 4K فرکانس 144 هرتزی معرفی شد

مقاله قبلی

ردمی نوت خود را از طریق این بازی بسازید!

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *