خبر

تصویر لو رفته شیائومی 13 اولترا طراحی اصلاح شده و تنظیم دوربین لایکا را نشان می دهد

0

شیائومی در اواخر این ماه از جدیدترین سری شماره های خود در بازار جهانی رونمایی خواهد کرد. سری جدید که باید شامل شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 لایت باشد، در جریان MWC بارسلون که قرار است در 26 فوریه برگزار شود، معرفی خواهند شد. شایعات حاکی از آن است که Xiaomi 13 Ultra نیز در دست ساخت است، اما هیچ زمانی عرضه نخواهد شد. به زودی. با این حال، به لطف یک تصویر لو رفته، می‌توانیم نگاهی به طراحی آن بیندازیم.

یک تصویر زنده ادعایی از Xiaomi 13 Ultra در شبکه اجتماعی چینی Weibo در حال پخش است. تصویر دستگاه را با یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ با مارک لایکا در وسط نشان می دهد. ما می توانیم ببینیم که ماژول دارای 4 دوربین و یک فلاش LED است. به نظر می رسد پشت دستگاه دارای روکش چرم گیاهی است.

شیائومی 13 اولترا
در حالی که طراحی دستگاه بسیار شبیه به Xiaomi 12S Ultra به نظر می رسد، چند تغییر قابل توجه وجود دارد. برای مثال، ماژول دوربین در 13 Ultra کمتر از 12S Ultra بیرون زده است. همچنین به نظر می رسد پشت گوشی هوشمند به دو قسمت تقسیم شده است که قسمت بالایی آن برآمده است.

توجه داشته باشید که تصویر تعبیه شده در بالا تایید نشده است و به خوبی می تواند جعلی باشد. گزارش‌های قبلی نشان داده بود که شیائومی 13 اولترا دارای سنسور دوربین 1 اینچی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 است که با دوربین پریسکوپ بهبودیافته همراهی می‌شود. علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش سامسونگ E6 Super AMOLED با لبه های خمیده است.

شیائومی پیش از این تایید کرده بود که نسل بعدی گوشی هوشمند شیائومی اولترا نیز برای خرید در بازار جهانی در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ راه اندازی دستگاه وجود ندارد.

شیائومی در حال آماده سازی برای تولید انبوه خودروی الکتریکی خود در سال 2024 است

مقاله قبلی

شیائومی قفل هوشمند جدید درب را با دوربین و صفحه نمایش یکپارچه معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *