خبر

شیائومی قفل هوشمند جدید درب را با دوربین و صفحه نمایش یکپارچه معرفی کرد

0

شیائومی به گسترش دامنه محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت که فقط به گوشی‌های هوشمند بسنده نمی‌کند، در بخش‌های مختلفی از مسواک گرفته تا خودروهای برقی فعالیت می‌کند. یکی از آنها فناوری خانه های هوشمند است. اکنون، شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی قفل هوشمند پرچمدار جدید درب است. در اینجا جزئیات…

قفل درب هوشمند شیائومی سری M20: هر آنچه که باید بدانید
20 فوریه 2023، شیائومی جدیدترین محصول خود را در خط تولید خانه هوشمند عرضه خواهد کرد. قفل درب هوشمند شیائومی سری M20. این مدل جدید که «نگهبان هوشمند می‌تواند ببیند» نام دارد، مجهز به دوربین یکپارچه چشمی و صفحه نمایش است که نمای جامعی از درب ورودی را در زمان واقعی به کاربران ارائه می‌دهد.

قفل درب هوشمند شیائومی M20
Smart Guardian Can See با طراحی قفل درب بیرونی ضخیم خود ارتقای قابل توجهی از قفل هوشمند قبلی شیائومی M20 است که در سال 2022 عرضه شد. طراحی همه کاره مدل جدید فرآیند نصب را ساده می کند و آن را آسان و آسان می کند. افزودنی ساده به هر خانه به غیر از دوربین و صفحه نمایش، Smart Guardian Can See همچنین دارای عملکرد زنگ در است که به راحتی کاربر می افزاید. انتظار می رود Smart Guardian Can See با قیمتی در حدود 2000 یوان رقیب مستقیم قفل درب های هوشمند سطح بالا در بازار باشد.

با نگاهی به مدل قبلی، قفل درب هوشمند شیائومی M20، به دلیل دوام و ویژگی های ایمنی آن بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. قاب میانی آلیاژی با استحکام بالا و فناوری IML یکپارچه یک قفل درب محکم و مطمئن را فراهم می کند. علاوه بر این، طراحی اصلی ضد نیشگون گرفتن با سفارشی کردن جهت دستگیره بر اساس جهت باز و بسته شدن در، ایمنی کاربر را تضمین می کند.

قفل هوشمند درب شیائومی M20 همچنین دارای روش‌های مختلف باز کردن قفل است، از جمله اثر انگشت، رمز عبور، رمز عبور دوره‌ای/یک بار مصرف، رمز عبور NFC، باز کردن قفل بلوتوث تلفن همراه و Homekit. ذخیره سازی داده های خصوصی مانند اثر انگشت و رمز عبور به صورت محلی در فضای ذخیره سازی رمزگذاری شده ذخیره می شوند و حداکثر محافظت در برابر هک و نقض داده ها را تضمین می کنند.

قفل درب همچنین دارای ویژگی اضافی نظارت از راه دور وضعیت قفل از طریق یک برنامه در صورت استفاده همراه با دستگاهی است که دارای عملکرد دروازه بلوتوث است. این به کاربران امکان می‌دهد تا هشدارهایی را برای هشدارهای بسته نشدن درب، هشدارهای آزمایشی و خطای متعدد، و پانل قفل درب بیرونی که هشدار می‌دهند و غیره دریافت کنند. عمر باتری قفل درب هوشمند شیائومی M20 قابل توجه است و با هشت باتری AA تا 10 ماه دوام می آورد. در مواقع اضطراری، پورت Type-C قفل درب بیرونی می تواند به عنوان منبع تغذیه اضطراری عمل کند و به قفل درب اجازه می دهد حتی بدون انرژی باتری باز شود.

تصویر لو رفته شیائومی 13 اولترا طراحی اصلاح شده و تنظیم دوربین لایکا را نشان می دهد

مقاله قبلی

دوش دستی تقویت کننده MIJIA با سه حالت اسپری در چین عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *