خبر

شیائومی در حال آماده سازی برای تولید انبوه خودروی الکتریکی خود در سال 2024 است

0

روز سرمایه‌گذار اخیر شیائومی با خبرهای هیجان‌انگیزی در مورد خودروهای آنها پر سر و صدا بود! لی جون، مدیرعامل، به اشتراک گذاشت که نیمی از زمان و انرژی خود را به بخش خودرو و یک چهارم را به تلفن های همراه، اینترنت اشیا و محصولات ممتاز شرکت اختصاص می دهد.

ماشین الکتریکی شیائومی

تیم تحقیق و توسعه پشت خودروهای شیائومی به بیش از 2300 عضو افزایش یافته است و به طور خستگی ناپذیری در تلاش است تا اولین تولید انبوه رسمی خود را در سه ماهه اول 2024 انجام دهد. پیشرفت آنها فراتر از انتظارات بوده است، با خروج خودروی نرم از خط تولید در سپتامبر گذشته و آزمایش های زمستانی. از پایان دسامبر شروع می شود.

لی جون تاکید کرد که رانندگی خودران یک جنبه حیاتی از ورود شیائومی به صنعت خودرو است. قرار است بیش از 140 وسیله نقلیه در سراسر کشور در مرحله اول ابتکار رانندگی خودران تحت آزمایش قرار گیرند. هدف این است که تا سال 2024 خود را به عنوان یک رهبر در صنعت معرفی کند.

از نظر سودآوری، لی جون اظهار داشت که شیائومی سود نرم افزاری را در اولویت قرار می دهد، مشابه رویکردی که در مورد تلفن های همراه خود دارد. آینده خودروها فرصت های هیجان انگیزی را برای ادغام خدمات مختلف، فراتر از فروش و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

پیش از این، یک وبلاگ نویس تصاویری را منتشر کرد که نشان می داد غول فناوری چینی در حال انجام آزمایشی از مدل EV که هنوز معرفی نشده است. لی جون، خود بنیانگذار، طبق گفته وبلاگ نویسی که تصاویر را در وب سایت میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشته بود، در این آزمایش حضور داشت. به عبارت دیگر، این برند به وضوح در حال آزمایش خودروی شیائومی در شرایط آب و هوایی شدید سرد و احتمالاً کالیبراسیون‌های کلیدی دیگری نیز بود.

شیائومی کارخانه خودروسازی خود را در ییژوانگ پکن تاسیس کرده است که دفتر مرکزی فروش و تحقیق و توسعه را در خود جای داده است. آنها قصد دارند یک کارخانه خودروسازی کاملاً کاربردی با ظرفیت سالانه 300000 وسیله نقلیه بسازند و اولین خودرو در سال 2024 از خط تولید خارج شود.

شیائومی Walkie Talkie 2S با 120 ساعت زمان آماده به کار معرفی شد

مقاله قبلی

تصویر لو رفته شیائومی 13 اولترا طراحی اصلاح شده و تنظیم دوربین لایکا را نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *