خبر

رسمی: مشخصات قدرتمند سری 14 شیائومی ممکن است شما را بترساند

0

اخیراً تأیید شد که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار شیائومی، سری 14 شیائومی نامیده می‌شود و نه 13. اکنون، یکی از مقامات این شرکت در پست جدیدی در Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) دستگاه‌های آینده را به اشتراک گذاشته است.

لو ویبینگ، رئیس غول فناوری چینی، گوشی‌های هوشمند رده بالای جدید را به اشتراک گذاشته است. در پست آنلاین اعلام کردیم که سری گوشی های آینده شیائومی 14 بسیار قدرتمند هستند. در زیر این پست نظرات مختلفی وجود داشت که یکی از آنها از مسئول خواسته بود معما نگوید و مشخصات را فاش نکند. مدیر ارشد اجرایی به این اظهار نظر پاسخ داد و گفت که این مشخصات مردم را می ترساند. به عبارت دیگر، خط تولید شیائومی 14 با سخت‌افزاری قدرتمند عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، سری 14 هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است، بنابراین ما فقط شایعات و گزارش هایی برای ادامه داریم. اگرچه می‌دانیم که گوشی‌های پریمیوم جدید یکی از اولین مدل‌های پرچمدار بازار هستند که از جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برند. جدا از این، همچنین بر روی پوسته سفارشی مبتنی بر اندروید MIUI 14 این شرکت اجرا می‌شود که طبق ادعای رسمی، ساده‌ترین راه‌اندازی MIUI تا کنون خواهد بود.

برای کسانی که نمی دانند، اسنپدراگون 8 نسل 2 یکی از مشخصات کلیدی سری 14 شیائومی است. این یک تراشه برتر است که وعده می دهد بهترین عملکرد را در تلفن های اندرویدی همراه با راندمان بهبود یافته برای عملکرد بهتر باتری نیز ارائه دهد. دستگاه‌های جدید همچنین قرار است با دوربین‌های سری جدید IMX8/9 سونی در پشت، همراه با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و حتی حافظه UFS 4.0 عرضه شوند.

لی جون اشاره می کند که پرچمدار آتی شیائومی برای اولین بار از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.

مقاله قبلی

عملکرد کلید ماشین شیائومی Mi Wallet اکنون از خودروهای BMW پشتیبانی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *